Translate

دوشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۹

در چهلمین روز درگذشت پدر، مادر هم به او پیوست


ر وي کردم با دریا
مي شود  يک لحظه ي خيلي کوتاه
پاي تا سر همه مادر گردي
عشق را موج شوي
مهر را مهر درخشان شده در اوج شوي
گفت  هرگز
من براي اين کار
بيکران بودن را
بيکران کم دارم
ناقص و محدودم
بهر اين کار بزرگ
قطره اي بيش نيم
طاقت و تاب و توان کم دارم

کردم از علم سوال
مي تواني آيا
معني مادر را
بهر من شرح دهي
گفت هرگز
من براي اين کار
منطق و فلسفه و عقل و زبان کم دارم
قدرت شرح و بيان کم دارم



مادرم؛ زهرا سلطانپور، یار همراه پدر، در چهلمین روز درگذشت پدرم ، به وی پیوست .

بعداز 60 سال زندگی مشترک ، در کنار یکدیگر به خاک سپرده شدند.

مرگ حق است ، انچه که ازارم می دهد این است که با شیوه زندگی ام ، سالها از وی دور بودم و نتوانستم کاری در سن پیری برای انان بکنم که تا اخرین لحظه دل نگران ما بود.  


بعداز هر تلفنی و قریون صدقه های مادرانه  که در غرب از ان خبر ی نیست ، می گفت کی می آیی ؟ بلافاصله می گفت " نیا مادر، فعلا صلاح نیست و این داستان 20 سال ادامه داشت . و دیدار مان به قیامت انجامید . طبیعی ترین حق انسانها دیدار عزیزان در شادی و عزا، چه براحتی نقض می شود .

روحش شاد .

کسانی که مادرشان زنده هست ، قدرش را بدانند . خدا برای شما نگهداردش.

مراسم یادبود مادرم روز پنج شنبه 30 دسامبر 2010 از ساعت 7:30 تا 9:30  در مسجد جامع ایرانیان در شماره
7340 Bayview Avenue, Thornhill, ON L3T 2R7
Tel: +1 647 833 6460 +1 647 428 7110



۵ نظر:

ناشناس گفت...

Amoo Saeed, tasliat arz mikonam. Man khaterate ziaadi az pedar va madare shoma nadaram vali baba va maman hamishe kheyli ba mohabat rajebeshoon sohbat mikardan. Alaa raghme faseleha motmaenam ke az dashtane pesari mesle shoma eftekhar mikardan.

Omidvaram hale shoma va khanevadatoon khoob bashe.

Ali

ناشناس گفت...

با عرض سلام و عرض تسلیت که در طول چهل روز دو عزیز بی بدیل را از دست داده ايد. متأسف شدم. بي خبر بودم. خدای رحمت شان کند و بر عمر شما و دیگر اعضای خانو
اده بیافزاید

یوسفی اشکوری

ناشناس گفت...

سلام اسمم امیررضاست خیلی وقت نیست وبلاگتو دنبال میکنم بهت تسلیت میگم از صمیم قلب

ناشناس گفت...

با عرض ادب و احترام خدمت جنابعالی، بدینوسیله درگذشت مادر محترمه را تسلیت عرض نموده و بقای عمر شما را از خداوند متعال خواهانم.
با تشکر
رضا شیرازی

ناشناس گفت...

Baradar-e Gerami, Agha Saeed-e Soltanpour, Ma ra dar ghametan sharik bedanid. Khodavand be shoma sabr ata konad, va an 2 aziz ra gharghe rahmat. Az doostdaran va khanandeganetan dar Toronto - hamrah ba khanevadeh