Translate

یکشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۹

نگرانی حاکمیت خود اصلاح‏طلب‌ها هستند- نظر ی بر مصاحبه علینژاد

با سلام
در واقع کدی که آقای الهام در سخنرانی خود می‏دهد، به طور مشخص به اصلاح‏طلبان و کسانی برمی‏گردد که در داخل علی‏رغم تمامی سرکوب‏های گسترده‏ای که انجام شده، حاضر نیستند عقب‏نشینی کنند و ساکت بنشینند.

اصلاح طللبان ،در جائی که باید عقب نمی نشستند ، یعنی ایستادن بر سر شعار مردم رای من کجاست ؟ یعنی مانند ساحل عاج باید ، سر مواضع خود می ایستادند ، اگر به تقلب در انتخابات باور داشتند ، باضافه اینکه به منابع داخلی رژیم هم به نوعی دسترسی داشتند .
 این اعتراضاتی هم که صورت می گیرد را باید برای حذف نشدن کامل از حاکمیت خواند زیرا در جمهوری اسلامی از ابتدای سال 57 ، حذف از قدرت با حذف فیزیکی همراه بوده است و رهبران اصلاح طلب این تجربه را بخوبی از ان دوران بیاد دارند ( خودشان هم جز حذف کنندگان بودند ) .

یعنی بنوعی احمدی نژاد را سپرد ه اند به دست شمشیر برهنه حضرت عباس " خامنه ای هم درست است که نتواسته است کاملا انها را حذف کند ولی بر اصلاح طلبان تسلط دارد زیرا تمامی ابزارهای للازم را منجمله اصل استبدادی ، ولایت فقیه را رد دست دارد . حتی اگر اصلاح طلبی هم لازم باشد برنده شود ، باید دست اقا را ببوسد و حکم حکومتی ایشان را اجرا کند همانگونه اقای خاتمی و مجلس در دوران ایشان که در کنترل اصلاح طلبان بود ، انجام دادند
امیداوارم که من اشتباه کنم و خانم علینزاد ، نظرش درست باشد ،

هیچ نظری موجود نیست: