Translate

یکشنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۹۰

نظری در ارتباط با مصاحبه ادیب زاده با روحانی در مورد کشتار اشرف

با سلام

اقای روحانی  مقایسه نادرستی کرده اند ؛ نه مرحوم دهخد ا نه صور اسرافیل چریک نبودند که شهادت  و کشته شدن یک  مسئله حل شده ای برایشان  باشد.  عمر یک چریک در زمان شاه به یکسال هم نمی رسید .

 ۲-   حمایت سیاستمداران با نفوذ  امریکا از رجوی در این سالهای گذشته  کم نبوده و نیست . چیزی که کمتر پناهندگان ایرانی  از ان برخوردار بوده اند
۳- کمتر پناهنده ای  سالها رادیو تلویزیون  مخصوص خودش را داشته است . در ضمن  پول برای اکهی ۱۰۰ هزار دلاری  در واشنگتن پست هم تقریبا کسی نداشته است

۴-شکی نیست که این حمله ارتش عراقی  به نظامیان غیر مسلح در اردوگاه اشرف ضد انسانی است .ولی نباید فراموش کرد که  رجوی نه تنها  هیچگاه به نظرات دیگران ( چه اعضا ، چه بیرونی ها )‌ گوش نداد بلکه همواره  این نظرات را با توهین ها ،و برچسب های نا جوانمردانه  پاسخ داده اند.تا منتقدان و مخالفان را منکوب کند.

بطورمثال در مقاله ای در فوریه ۲۰۰۳ ، چند هفته قبل از شغال نظامی عراق،  با استدلال در مورد ضرورت   خروج از عراق و پیوستن مجاهدین به مبارزات دمکراسی خواهی مردم ایرا ن  نوشتم . البته بعدها  هم صدها مطلب نوشته شد.ه است ولی کو گوش شنوا. بخش هایی از ان مقاله را مجددا ذکر می کنم
http://www.mellimazhabi.org/articles/2601mojahedin.htm
ا علام طرح جبهه همبستگي از سوي شوراي ملي مقاومت

يك تاكتيك مصلحتي يا استراتژي ؟

سازمان (مجاهدين)و رهبر آن در كجاي مبارزه مردم ايران ايستاده است؟

***

ب :آيا  شرايط فعلي عراق بعنوان عامل اصلي طرح جبهه است؟


ـ  سازمان مجاهدين و شوراي مقاومت ملي پوسته خارجي آن در شرايطي اين نشست را برگزار كرد كه سمت و سوي سياست جهاني برهبري آمريكا و انگليس  به سمت  حمله به عراق براي بركناري صدام حسين آماده شده است. چنين فضائي  عرصه هر گونه فعاليتي را براي نيروهاي متحد با صدام حسين محدود ميكند. جورج بوش در صدد كسب پيروزي آسان در عراق  براي مصرف داخلي است و عراق هم در حال حاضر تنها كشور بي صاحبي است كه ميتوان بدون اعتراض جدي دولتها ي غربي به آن لشكر كشي كرد.
.....
خوش بينانه ترين صورت اين است كه صدام از قدرت به اختيا ر خودش كنار برود.  البته آمريكا هم در شرايط فعلي ترجيح مي دهد كه صدام با ميليارد ها دلار و خانواده با مصونيت به يك كشور ديگر پناهنده شوند تا وي را بكشند. زيرا صدام در صورت كشته شدن به چهره تاريخي ضد آمريكائي در بين ملل جهان سوم در خواهد آمد.  ( البته به ناحق ).  محاكمه وي در يك دادگاه بين المللي  مانند ميلواسويچ بعنوان جنايتكار جنگي  ميسر نيست زيرا بسياري از جنايات صدام با آگاهي و بعضا‌چراغ سبز غرب بوده است.  در هر حال  آمريكائيان در حال حاضر زنده بودن وي را به مردن وي در حاكميت ترجيح مي دهند.
در هر حال هر قدرت بعدي به رژيم ايران نزذيك تر خواهد بود. نزديكي با ايران به مفهوم ايزوله شدن سازمان است.



پایان مقاله    

بايد  قبول كنيم كه  راه نجات تنها  از لوله تفنگ بيرون نمي آيد. همراه با تفنگ بايد درايت سياسي و حس مردم دوستي و عشق به انسانها و وطن پرستي داشت تا پيروز شد.  بايستي به آزادي بيان براي مردم  باور داشت تا مردم به ما باور بياورند.

 زمان زيادي باقي نمانده است و جا براي مانور سياسي براي نيروهاي مردمي كم است. منطقه دستخوش حوادث جدي است .اگر تجربه 150  ساله مبارزاتي مردم ما عليه استعمار و عوامل داخلي آن را مرور كنيم بايد اختلاف سليقه ها را كنار گذاشت و به مردم انديشيد.


روز نخست چون دم رندي زديم و عشق

شرط آن بود كه جزره  آن شيوه نسپريم
  
در عراقی که ۱۰۰ ها هزار نفر در خبابان کشته شده اند ،،و مردم روزانه  بر اثر انفجار در خیابان کشته می شوند ،  ایا کشته شدن چند خارجی که بسیاری از عراقی ها دلخوشی از انان بدلیل حمایت از صدام حسین را   ندارند،  جدی گرفته می شود . ؟

5- ;الان را ه حل فوری ،  شهامت رهبری مجاهدین  در  قبول اشتباه حضور در عراق  و سلامت اعضای محاصره شده در اشرف هستند. 
اقای روحانی باید بیاد بیاورند که یاسر عرفات آخرین نفری بود که از لبنان با کشتی خارج شد نه اولین نفر مانند خانم رجوی و سرنوشت  نا معلوم و  موقعیت سیاسی و فیزیکی مسعود رجوی از سال 2003 تا امروز 2011.
سکوت معنی دار مسعود رجوی در این روزها و در برابر جنازه هایی  که می توانستند زنده باشند .

هیچ نظری موجود نیست: