Translate

چهارشنبه، آبان ۲۹، ۱۳۹۲

راب فورد و سیاستمداران

امروز رفته بودیم با جمشید باقرزاده گفت و گویی با راب فورد داشته باشیم  دیدیم اوضاع جالبی نیست . منصرف شدیم . شرلی کارل انجا بود .   داشتند دفتر راب فورد را تخلیه می کردند .  قفل دراتاق وی را عوض کرده بودند . یک اتاق کوچک به راب فورد دادند .   راب فورد امروز در تلویزیون سی پی 24 بود .
وکیل سی بی سی امروز دوباره در دادگاه بود تا مجوز انتشار 20 صفحه از مکالمات ضبط شده تلفن راب فورد و رانند ه  موقتش که به اتهام مواد فروشی و باج خواهی دستگیر شده بود ، را منتشر کند .
جیسون کنی اولین وزیر  محافظه کاری بود که گفت  راب فورد باید بره .
وزیر لیبرال انتاریو هم گفت ما با نورم کلی معاون فورد در مورد شهر مذاکره می کنیم . ولی راب فورد می تونه بیاد در پارلمان به عنوان شهردار
سیاستمداران کانادایی در هر سه سطح شهر - استانی و فدرالی از رسانه ای شدن مسله راب فورد که دیگه شخصی شده است ناراحت هستند زیرا باعث می شه بسیاری از کانادایی ها منجمله  ایرانی ها ی  و اقلیت ها ی دیگر بفهمند که واقعا علی اباد هم شهر نیست . و دنیای سیاست همه جای دنیا اگر مردم و رسانه های مستقل حضور نداشته باشند ، تقریبا بر یک پاشنه می گردد.  پاشنه قدرت و زدو بنده های مالی و باند بازی البته به اسم حزب .
عصری بر گردیم  برای ما سیاسیون ایرانی   صحنه تخلیه دفتر راب فورد شهردار تورنتو البته به شیوه انگلیسی با پنبه سربریدن یا داشغال دفاتر گروه های سیاسی در زمان انقلاب می افتد .البته در مثل منافشه نیست  .

هیچ نظری موجود نیست: