Translate

پنجشنبه، آبان ۲۲، ۱۳۹۳

کنگره ایرانیان کانادا متعلق به کیست؟

در پاسخ نظریه من در شهروند در پایین مقاله اسد پور چند نفر نظر داده بودند که این چند خط را اضافه کردم . این جریان مجاهدین و سلطنت طلب چقدر دوست دارند اسم من سعید سلطانپور نباشد انگار ان شهید خدا بیامرز شکسپیر بود و شهرت جهانی . امان از بی سوادی و حب و بغض این جماعت . بعدا اینها می روندپناهگاه اتمی مخفی در ایران کشف می کنند . اگر بروند به یک ثبت اسناد می توانند رونوشت شناسنامه ما را در بباروند .
منتها چون پاسخی به مستدلاتم ندارند می خواهند با بند کردن به نام سعید سلطانپور که در جمهوری اسلامی همش دردسر داشت و دارد . بخصوص وقتی مجاهد خلق بودی .

با سلام
جامعه ای که یک نفر مانع رشدش شود ، نشا ن می دهد چقدر مشکلات ساختاری و بنیانی دارد
بنابراین ، مانند جمهوری اسلامی که همه فساد اقتصادی و عدم مدیریت علمی و سالم را گردن امریکایی ها می اندازد
کم کاری ها و سیاسی کاری های کنگره را تقصیر یک نفر و دو نفر نیندازید .
2- کنگره ایرانیان هنوز تا اشاوا سفر نکرده است چطوری از نظر قانونی و اخلاقی خودش را از ابتدا تا به امروز صدای جامعه ایرانی می داند .
3- اقایی که به مهدی شمس حمله می کنند
" نقل قول
شما به چه حقی به خودت اجازه میدهی به کنگره توهین کنی؟ شرم بر تو باد نه کنگره! اصلا میفهمی که چه میگوئی؟"
وقتی در رسانه طرفدار کنگره چنین می نویسد و ازادی بیان ( شاید نطرغیر مسولانه ای باشد ولی نظر است )
و ابا در بین این همه استا د دانشگاه ایرانی کسی واجد شرایط تر از اقای هادی مهابادی نماینده مسعود رجوی در کانادا نبود ، جایزه دادان به ایشان و تقدیر از وی و همه ایرانی ها خوب است بشرط اینکه هم در شهروند و هم در کنگره به سابقه سیاسی ایشان هم اشاره شود این حق خوانندگان و جامعه ایرانی است که خطوط سیاسی ادمها را بدانند .
اینجاست که سوال پیش می اید چرا همه خط و سوی کنگره سالهای اخیر با مجاهدین رجوی است . که به نادرستی به تمامی سیاستمداران کانادا از جیم کرجیانیس یا خانم جودی سرگیو ( نماینده فعلی لیبرال ) و اقای استاک ول دی وزیر سابق امنبت کانادا و از موسسان حزب محافظه کار کنونی و جان برد وزیر امور خارجه گفته اند و می گویند که تنها الترناتیو ایران و نماینده مردم ایران هستند .
ایا واقعا مجاهدین نماینده شما هستند ،؟ اگر یک جریان انحصار طلب خشونت گرا ضدقوانین حقوق بشر کانادا چنین ادعایی را می کنند و کنگره هم همسو با انان حرکت می کند ، و موضع روشنی نمی گیرد انوقت باید چنین کنگره ای را تقویت کرد ؟
4- :
کنگره ایتالیایی های کانادا وقتی تشکیل شد ه است که ایتالیایی ها در جنگ جهانی دوم با کشتی به کانادا می امدند . بشدت کار می کردند تا زندگی را بگذرانند . جو پانته لونی معاون شهردار سابق دیوید میلر در مصاحبه اش با من که در شهروند سالها پیش منتشر شد می گفت تا دهه 70 اگر ما سر کوچه 3 تا جوان ایتالیایی صحبت می کردیم پلیس می امد با باتون می گفت متفرق بشوید
اگر ما الان از ازادی ها ی بیان و حق نشر به زبان فارسی را داریم مدیون مبارزات ایتالیایی ها -یهودیان -هندی ها و چینی ها هستیم که درجه دو محسوب می شدند
کنگره ایرانیان بدون فداکاری و تلاش می خواهد نمایندگی جامعه ایرانی را برای اهداف سیاسی جریان خاصی پیش ببردبنابراین باید فرق بین ان جوامع با ما ایرانی ها را متوجه شده باشید بقول سعدی نابرده رنج گنج میسر نمی شود مزد ان گرفت جان ( برادر و خواهر ) که کار کرد .
اگر برای جامعه ایرانی کار صادقانه کنید تمام دنیا هم بیاییند نمی تو.انند مانع پیشرفتتان شود ولی اگر سیاسی بازی کنید ، حتی یک منتقد برایتان تهدید می شود

هادی مهابادی -نماینده مسعود رجوی در کانادا - مهرداد حریری

کنگره ایرانیان کانادا متعلق به کیست؟/ دکتر سیاوش اسدپور


هیچ نظری موجود نیست: