Translate

شنبه، آذر ۲۹، ۱۳۹۳

پیام اخوان - کاوه شهروز دلواپسان نقض حقوق بشر در ایران

کاشکی پیام اخوان که اینقدر در مورد نسل کشی و انسان کشی حساس است   با توجه به بهایی بودنش  و اینکه  از نزدیک  شاهد نسل کشی اعراب و اخراج فلسطینی ها و نقض حقوق بشر ادمهایی که سالهاست توسط اسراییلی ها در کنار قبر و شهر رهبر فرقه مذهبی بهاییان ،  بیش از 60 سال بوده اند هم حساس بود . اینجاست که  می بینیم حتی این شغل دادستان دادگاه جنگی را هم   با حتمال زیاد از طریق ارتباطات سیاسی جناح سیاسی بهاییان بدست اورده است ، وق بشری نبوده است .
2- باند اخوان - کاوه شهروز - مجاهدین خلق از ناقض پیوسته حقوق بشر اعضای سازمان و برخی از مردم ایران و عراق و اصرارشان در دادگاه ایران تریبونال را باید در راستای سیاست جهانی طرفداران تحریم علیه مرد ایران ارزیبی کرد .  نقض حقوق بشر جمهوری اسلامی و استبداد روحانیون ایران از یک سو و حمایت های اسراییل از حامیان حقوق بشر ایرانی ، مرزبندی های حقوق بشری را بشدت تاریک کرده است .
هروقت اقای  پیام اخوان و کاوه شهروز از نقض حقوق بشر توسط رهبران مجاهدین خلق - از تهدید به مرگ منتقدین و اعضای سابق خود ،و همچنین نقض حقوق بشر توسط اسراییل را کتبا و نه روی دیوار  داخل دودکش شومینه اتاق پذیرایشان محکوم کردند ، انوقت ما هم دست این دوستان را بخاطر قلب رئوفشان می بوسیم . تا ان موقع که در این 20 سال اتفاق نیفتاده است ، فعلا حقوق بشریشان زیر سوال های جدی است . 

هیچ نظری موجود نیست: