Translate

چهارشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۵

Protest agisnt Toronto Sun provocation of Genocide





درود بر غیرتمندان که با حضورشان در گردهم آئی اعتراضی برابر تورنتو سان از انسانیت د روحله اول / بعد از مردم بی دفاع ایران که متاسفانه قربانی سیاست های غلط حاکمیت استبدادی هست
این تجمع هر چند که توسط رادیو اسرائیل تجمع اعتراضی که توسط هواداران جمهوری اسلامی ترتیب داده شده است و احتمالا بر اساس گزارش سایت بازتاب این خبر آمده است صرف نظر از مغرضانه بودن خبر توسط رادیو اسرائیل و بازتاب .نشان از درستی این حرکت داشت.

حضورگسترده قریب 100 نفر منجمله چند غیرایرانی در این تجمع به بهترین وجه به تورنتو سان و دیگر مطبوعات مغرض نشان داد که کسانی هستند که با هوشیاری و بدرستی از حق شهروندی کانادائی در یک جامعهدموکراتیک استفاده میکنند.

حضور منظم کسانی که احساس مسولیت کرده و در شرایط بارانی و

روز کاری نشان مثبتی از رشد بخشی از جامعه ایرانی دارد که به منافع دراز مدت مردم ایران می اندیشد و خواهان دموکراسی پایدار و حقوق بشر برای مردم ایران و صلح جهانی پایدار بخصوص در خاورمیانه می باشد.

گل و پلاکارد بدترین چیزی بود که مایکل کورن دوست داشت ازین تجمع ببیند.

امیدوارم که انها انقدر هوشمندی سیاسی داشته باشند که پیام جمع را گرفته باشند.

این تجمع مسلما برای دیگر ایرانیانی که همه چیز را مجانی می خواهند و اهل موج سواری مجانی هستند هم برکت خواهد داشت . امیدوارم که اقلا فهم این حزکت را داشته باشند که اعتباری برای جامعه ایرانی -کانادائی است.

با تشکر از کسانی که می خواستند حضور بیایند و با توجه به زمان کوتاه و مشکلات ترددی نتوانستند در این جمع که واقعا اثرگذار بود شرکت کنند . همین قدر که دلشان با ما بود در انجا حضور داشتند.

از جریانات سیاسی راه کارگر حضور داشت که با توجه به اولویت مو ضو ع بمباران اتمی و مردم ایران

همراهی با دیگر اقشاررا بر هویت سازمانی خود ترجیح دادند سنتی که امیدواریم دیگر جریانات سیاسی از ان پیروی کنند و ادامه دار هم باشد

همگی دوسنان خسته نباشید

برای دیدن عکس می توانید لینک زیر را کلیک کنید.

www.uploadbayan.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: