Translate

پنجشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۶

اخلاق و سیاست به نام اسلام به کام جمهوری اسلامی



خالد معمر -Canadian Arab Federation


کاردار کوبا

کاردار فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در اتاوا


خواهر یکی از نوجوانان دستگیر شده از گروه 18 نفر به اتهام ترور
اخلاق و سیاست به نام اسلام به کام جمهوری اسلامی
هر روز که می گذرد خبرهای فساد سیاستمدار ان خیز کرده برای قبضه قدرت فساد آور که سیاست را آ لوده کرده است می خوانیم و می شنویم . آیا در مقابل آن باید بی تفاوت گذشت و یا بایدقدرت و سياست را با جدیت تمام نقد کرد.
براستی انسان در خدمت ایدئولوژی و باور سیاسی هست و یا ایدئولوژی در خدمت
ا نسان است ؟
وارد شد ن در این حوزه هست که مرزبندی بین کسانی که مردم را اصل می دانند و کسانی که مردم را پله ای برای رسیدن به قدرت می دانند می باشد .
فساد سیاسی یک پدیده زشتی است که دنیا را فرا گرفته است . بنظر می آید سیاست مدار اخلاقگرا و اخلاق سیاسی به یک افسانه قدیمی و یک موجود دست نیافتنی تبدیل می شود .
از لیندا استروناک میلیونر کمپانی مگنا که برا ی پست وزرات یک شبه دوست پسرش( وزیر دفاع فعلی کانادا) پیتر مک کی را بدون اطلاع ترک کرد و به دولت پل مارتین لیبرال پیوست و ارتباط وی با مرد زن دار ( قهرمان هاکی کانادا ), تا نمونه اخیر ان که البته آخرین آن هم در حوزه سیاست کانادا نخواهد بودو آن هم اعلام
خبر رشوه یک میلیون دلاری به چاک کاد من

late Independent MP Chuck Cadman

نماینده فقید بریتیش کلمبیا در سال 2005 برای سقوط دولت پل مارتین بود که البته با تکذیب نخست وزیر هارپر روبرو شده است .، می بینیم که راستها در حال گرفت قدرت در تمامی عرصه های سیاسی هستند .
البته موضوع تمرکز مقاله در رابطه با مراسمی بود که در روز شنبه 16 فوریه در مرکز اسلامی یورک موسوم به "اهل بیت " در ریچموند هیل در بزرگداشت روز 22 بهمن و انقلاب برگزار شد .

جمیز کلارک از ائتلاف علیه جنگ

هیچ نظری موجود نیست: