Translate

یکشنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۱

اسکیزوفرنی مریم رجوی

http://mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=109487
اسکیزوفرنی مریم رجوی
سعید سلطانپور
مریم رجوی پیروزی فرانسوا اولاندو را از سوی مردم ایران و مقاومت ایران تبریک گفت  و انتخاب وی را بهار تغییر فرانسه خواند .  
در دنیای ازادی بیان و دمکراسی  هرکسی می تواند و بای عقایدش را بیان کند ولی اینکه مریم رجوی از سوی مردم ایران ومقاومت ایران تبریک بگوبد توهین به مردم فرانسه ،  توهین به اکثریت مردم ایران که مخالف رژیم استبدادی هستند ولی از مریم رجوی و مسعود رجوی و دیگر فاحشگان سیاسی عضو این گروه نیزبیزار هستند می باشد . سخن گفتن مریم رجوی از جانب مردم ایران  توهین به شهدای مجاهد و مبارزی است که جان د رسررا ه عدالت خواهی و ازادی خواهی و استقلال ایران به نام مردم ایران دادند می باشد .
مریم رجوی نماینده نیروهای منفعل و گیرکرده در اشرف و لیبرتی هم نیست  چه برسد به مردم و مقاومت ایران . زیرا اگر ذره ای آزادی و و جدان انسانی و عرق ایرانی در بین این افراد باقی مانده بود ، مریم و مسعود رجوی به اتهام خیانت به بزرگترین  سازمان ایران در بعداز انقلاب اگر محاکمه نشده بودند ، از مجاهدین اخراج شده بودند.
بدنیست مشخصات بیماری اسکیزوفرنی را نگاهی بیندازید تا علت  علمی خود بزرگ بینی های زن و شوهر را دریابید.

اسکیزوفرنی: هذیان، توهم و خود بزرگ‌بینی مقدمه
امروزه بیماری‌های روان‌پریشی زیادی یافت می‌شود که اصولا در نگاه اول قابل شناسایی نبوده و گاهی حتی برعکس به نوعی کسانی که با فرد ارتباط دارند را دچار ابهام می‌کند. لذا، در این جستار نگارنده تلاش نموده است تا یکی از شایع‌ترین آنها در جامعه ما را مورد بحث و بررسی قرار دهد
مفهوم اسکیزوفرنی
واژه‌ «اسکیزو» به ‌معنی‌ گسیختگی‌ است‌ و «فرنی‌» نیز به‌ ذهن‌ و روان‌ اشاره‌ دارد. اسکیزوفرنی‌ اغلب‌ به‌ اختلال‌ گسیختگی‌ شخصیتی‌ اشاره‌ دارد، زیرا افکار و احساسات‌ فرد مبتلا به‌ این‌ عارضه‌ دارای‌ ارتباط‌ منطقی‌ و معمول‌ با یکدیگر نیستند. فرد مبتلا قادر نیست‌ تخیلات‌ خود را از واقعیت‌ تمیز و تشخیص دهد. بنابراین‌، رفتاری‌ غیرمنطقی‌ و غیرعادی‌ دارد.
   علایم‌ کلی شیوع‌ بیماری
· دوری‌گزینی، درون‌گرایی‌ و در مواردی حرّافی بیش‌ از معمول.‌
· از دست‌ دادن‌ انگیزه‌ها.
· محدودیت‌ شدید هیجانات‌، یا بروز نابجای‌ هیجانات‌.
· هذیان‌ها: باورهای‌ کاذب‌ و غیرواقعی‌ تغییرناپذیر همراه با خود بزرگ بینی.
· توهم: یک‌ تجربه‌ حسی‌ منشأ گرفته‌ از ذهن‌، مثلاً شنیدن‌ صداها یا دیدن‌ چیزهایی‌ که‌ وجود خارجی‌ ندارند. برداشت توهم‌آمیز از یک متن یا نوشته. دشمن پنداری دیگران. عجز در مقابل دیگران در عین خود بزرگ گویی.
· اختلال‌ تفکر که‌ خود را با تکلم‌ و نوشته های آشفته‌ و غیرمرتبط‌ نشان‌ می‌دهد. مثلا از شاخه به شاخه‌ای پریدن.
·  تلاش در توجیه رفتاری که موجب آزار دیگران می‌شود.
·  باور بیمار به اینکه‌ دیگران‌ افکار وی‌ را شنیده‌ یا می‌دزدند، یا او را تحت‌ کنترل‌ دارند و در حال تخریب او هستند.
·  سوءظن‌ به‌ دیگران‌ که گویا همه دشمن او هستند زیرا از همه بیشتر می‌فهمد.

هیچ نظری موجود نیست: