Translate

چهارشنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۹۱

تجمع اعتراضی مسالمت آمیز برای درخواست تجدید نظر در بسته شدن بخش ویزای سفارت کانادا در تهران


When: Thu.  May 24 -2012
Time: 6 PM
where: 600 HW # 7 E., Richmond Hill
( Leslie and HW#7 )

دوستان - هموطنان

تجمع اعتراضی مسالمت آمیز برای درخواست تجدید نظر در بسته شدن بخش ویزای سفارت کانادا در تهران

وزیر مهاجرت روز 5 شنبه ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر درمهمانی  شام برای کمک مالی حزب محافظه کار ریجموند هیل شرکت خواهد کرد.
 زمانی برای ابراز نگرانی از عملکرد دولت بدون مشاوره و اطلاع رسانی جامعه ایرانی کانادایی
تجمع اعتراضی  یک حق مدنی در کاناداست و حداقل کاری است که می توان  برای منافع کامیونیتی انجام داد.

ما از ساعت 5:45 دقیقه در 600 های وی 7 خواهیم بود.

به پلیس ریچموند هیل اطلاع داده شده است
تلفن اطلاعات بنیاد فرهنگی فروردین

647-704-1566
####       Minister Kenney:
         
          Re-consider the unfair closure of the Visa Section in Tehran


## Minister Kenney
Closure of the visa section is hurting Iranian-Canadian community





 PUNISH THE GOVERNMENT
Not the people of Iran
An Evening and Dinner with Conservative MPs Jason Kenney and Costas MenegakisThu May 24, 2012 / 6:00pm

The Richmond Hill Electoral District Association invites you to an evening and dinner with Jason Kenney, Conservative MP for Calgary Southeast, and Costas Menegakis, MP for Richmond Hill.
This will be an excellent opportunity to meet the people from the local Federal Conservative Party and learn more about the Government's agenda.

۳ نظر:

ستاره گفت...

سلام اقای سلطانپور

ظاهرا اون اعتراض مسالمت آمیز در رابطه با بسته شدن سفارت در مهمانی شام کنی شما ترتیب دادید من براتون تو سایت irainian هم پیغام گذاشتم جمع زیادی از کسانی که منتظر مدیکالند و از طریق کبک اقدام کردن هم بنا به دلیل درگیریهای سوریه رفتن ویزا آفیس به انکارا بسته شدن سفارت کانادا در ایران و رفتن به انکارا که به حجم پرونده ها اضافه کرده یک پتیشن به زبان فرانسه درست کردن میشه از شما خواهش کرد راهنمایی کنید که چطور اینو به دولت کانادا رسوند یا اقای کسری نجاتیان به عنوان یک ایرانی که لااقل بدونن خیلی سخته 30 ماه در انتظاری ولی وقتی رفتی مصاحبه و امدی بهت گفتن 12 ماه و حالا بعد 30 ماه هیچ جوابی به ما نمی دن تشکر می کنم بلکه شما هم بتونید کمکی به ما کنید
http://www.petitiononlinecanada.com/petition/retarder-de-traitement-des-demandes-pour-la-communaut-iranienne/958

ستاره گفت...

سلام اقای سلطانپور

ظاهرا اون اعتراض مسالمت آمیز در رابطه با بسته شدن سفارت در مهمانی شام کنی شما ترتیب دادید من براتون تو سایت irainian هم پیغام گذاشتم جمع زیادی از کسانی که منتظر مدیکالند و از طریق کبک اقدام کردن هم بنا به دلیل درگیریهای سوریه رفتن ویزا آفیس به انکارا بسته شدن سفارت کانادا در ایران و رفتن به انکارا که به حجم پرونده ها اضافه کرده یک پتیشن به زبان فرانسه درست کردن میشه از شما خواهش کرد راهنمایی کنید که چطور اینو به دولت کانادا رسوند یا اقای کسری نجاتیان به عنوان یک ایرانی که لااقل بدونن خیلی سخته 30 ماه در انتظاری ولی وقتی رفتی مصاحبه و امدی بهت گفتن 12 ماه و حالا بعد 30 ماه هیچ جوابی به ما نمی دن تشکر می کنم بلکه شما هم بتونید کمکی به ما کنید
http://www.petitiononlinecanada.com/petition/retarder-de-traitement-des-demandes-pour-la-communaut-iranienne/958

meryla گفت...

با سلام وخسته نباشید خدمت شما.من یکی از متقاضیان مهاجرت به کبک کانادا هستم که در 28 ماه انتظار مدیکال به سر می برم و به دلیل بد قولی و بی برنامه گی کار های جناب کنی صدمات روحی و مالی بسیار زیادی به زندگی خانوادگی من وهمسرم وارد شده که خیلی از انها قابل جبران نیست .از شما عاجزانه وصمیمانه به عنوان یک هموطن تمنا دارم که صدای ما رو به گوش مسولان برسانید .باور کنید مدتهاست که به اقای مریدی میل زدم ومسائلمون ر وباهاشون در میان گذاشتم اما متاسفم که با وجود التماس ها وتمنا های من حتی یک جواب نداند که میلتون رو لااقل خوندم.به جناب کنی و هر مسئول و مشاور و کیلی که بگید میل زدم ومودبانه شرایطمون ر وبراشون توضیح دادم .من شنیدم که اقای کنی تصمیم دارند پروند های ما رو هم مثل فدرالی ها ریجکت کنند .از شما تمنا می کنم به ما کمک کنید .من سایتتون رو خوندم ومتوجه شدم برای ازادی و افتخار ایران وایرانی خالصانه تلاش می کنید .تمنا می کنم خودتون رو جای ما کمی بگذارید وببیند که همه ابعاد زندگی ما تحت تاثیر این مساله قرار گرفته و با وجود شرایط بدی که کشورمون این دوسال اخیر پیدا کرده دیگه فرصت ها مثل قبل نیستند که بتونیم برای کشور دیگه ای به راحتی اقدام کنیم و همه پل ها خراب شده اند.بهران مالی و یارانه ها و افزایش قیمت دلار و این اتفاقات و تصمیمات یک شبه جناب کنی ما رو که قشر وسیعی از جوانان تحصیل کرده ایران هستیم رو نابود کرده وخواهد کرد .تمنا می کنم به من جواب بدید و کمکمون کنید.من باز هم به شما سر می زنم ونظرتون رو جویا هستم.موفق باشید