Translate

سه‌شنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۹۱

مواضع غیر دمکراتیک هیت مدیره جدید گروه موسوم به کنگره ایرانیان کانادا

انحصار طلبی و ادعای غیر دموکراتیک درانحصار طلبی و ادعای غیر دموکراتیک در
میخانه اگر ساقی و صاحب نظری داشت      میخواری و مستی ، ره و رسم دگری داشت

هموطنان عزیز
ازاد اندیشان و دوستداران جامعه ایرانی
در شرایطی که جامعه ایرانی  در انتاریو و کانادا نیازبه هم صدایی و همگرایی اقشار مختلف دارد متاسفانه در یک حرکت غیر دموکراتیک و انحصار طلبانه دوتن از اعضای هیئت مدیره جدیدگروه موسوم به " کنگره ایرانیان کانادا " در کمیسیون خارجی سنای کانادا خود را به نادرستی  نماینده کل جامعه ایرانی در کانادا معرفی می کنند.  ( چهارشنبه 16 ماه مه )

چگونه فردی با اخذ 163 رای از میان 250 رایی که تعدادی از انها هم حضور نداشته اند به خود اجازه می دهد که خود را نماینده جامعه 120 هزار نفری ایرانیان  در کانادا معرفی کند . در حالی که بر اساس شنیده ها 4 نفر از 9 نفر هیت مدیره هم موافق نبوده اند .

هر چند سخنان فرد مزبور ، نیز جای سوال داردولی اگر مانند دیگر شرکت کنندگان از جانب خود و یا گروه خودش سخن گفته بود ما از ان در راستای باور به آزادی بیان و عیقیده حمایت نیز می کردیم .

 ادعاهای نا بخردانه  این فرد وباندش ، نشان از عدم بلوغ سیاسی ، عدم باور مندی به روح دمکراسی و نیز عدم برسمیت شناختن چند صدایی جامعه ما در انتاریو و کانادا که نشانه سلامت یک جامعه دمکرات می باشد ،دارد .

   

 تاریخ ایران بخصوص در سالهای اخیر سرشار است از جاه طلبانی که هدفشان کسب قدرت به هر قیمت  برای باند خودو نه خدمت به اکثریت جامعه بوده  است .  ادعای رهبری جامعه ایرانی در کانادا در حالی که گروه کنگره هنوز نتوانسته است یک قدم از سالن شهرداری میدان مل لست من تورنتو  فراتر رود ، با اندیشه های دیکتاتور ی همخوانی دارد.
 
ما از اعضای هیت مدیره گروه " کنگره ایرانیان کانادا " در خواست می کنیم هرچه سریعتر نسبت به تصحیح مواضع اتخاذ شده در سنای کانادا اقدامات لازم را به عمل اورند.
بدیهی است هرگونه تعلل در این مورد ، باعث تفرقه بیشتر جامعه ایرانی و بی اعتباری این جامعه
 
 
 د ربین دولتمردان کانادایی خواهد شد که مسولیت سیاسی ان نیز بر عهده  کنگره خواهد بود.
در صورت تعلل در تصحیح و یا اصرار در مواضع غیر قانونی و غیر مشروع این گروه در زمینه رهبری جامعه ایرانی تبار ، ما  مراجعه به مراجع ذیصلاح قانونی کانادای را حق اقشارمختلف جامعه ایرانی می دانیم . بدیهی است که تبعات سیاسی منفی  آن  بر عهده دست اندرکاران گروه کنگره خواهد بود .
بنیاد فرهنگی  فروردین
 

 
مه 23  2012
 
لینک ویدتوسخنان فرخ زندی   که ازدقیقه 90 شروع می شود 
Go to the link, click second row of the table( where it it is written " view the clip".
 
#

هیچ نظری موجود نیست: