Translate

پنجشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۹۱

خبررسانی به شیوه شاه االهی ها

سلمان رشدی می گوید برای مزخرفات هم باید آزادی بیان وجود داشته باشد
مطلبی در مورد من .
http://parsdailynews.com/106543.htm
تاریخ خبر: دوشنبه 24 مهر 1391 - کدخبر: 106543
  خشم لابی های رژیم در کانادا از بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی در این کشور!article picture
 
با بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی در کشور کانادا، فعالیت عوامل رژیم متوقف نخواهد شد.
اقدام کامل تر آن است که دولت کانادا لابی های رژیم اسلامی را نیز شناسایی کرده و از این کشور اخراج کند.
یکی از لابی های رژیم اسلامی، سعید سلطان پور است که در یکی از بنیاد های شناخته شده رژیم اسلامی با نام بنیاد پریا، در شهر تورنتوی کانادا عضویت داشته و به فعالیت و جاسوسی مشغول است.


این مهره رژیم چنان از بسته شدن لانه جاسوسی رژیم در اتاوا، خشمگین گشته که با تهیه ویدئویی بر ضد کاسپین ماکان و نازنین افشین جم، اقدام و درخواست آن ها از دولت کانادا را مبنی بر قطع رابطه سیاسی با ایران و بستن سفارت این حکومت نامشروع؛ محکوم کرده است!
سعید سلطان پور که در نقش یک نویسنده نشریات در کانادا به جمع آوری اطلاعات و انتشار اکاذیب معروف و مشغول است، همواره در تلاش است تا با تخریب شخصیتی فعالین سیاسی نقش و تاثیر آن ها را کمرنگ ساخته و چهره دروغینی از آنان را به جامعه ایرانی نشان دهد!‌


با اینکه در سال ۲۰۰۶ با وزیر امور خارجه آمریکا، پیتر مک کی؛ همسر نازنین افشین جم عکس یادگاری گرفته است؛ اما ماه گذشته پس از ناکام ماندن از تلاش برای باز شدن سفارت بسته شده ایران؛ با تهیه گزارشی کوتاه به متهم کردن نازنین افشین جم، کاسپین ماکان و دولت کانادا پرداخته که در آن، حمایت خود را از رژیم اسلامی نشان می دهد.


این نویسنده رژیم در طی سه سال گذشته بارها به تخریب هویتی افرادی که بر ضد حکومت اسلامی فعالیت می کنند، به ویژه کاسپین ماکان پرداخته و مقالات مختلفی را بر ضد او و اقداماتش و حتی جاوید نام ندا آقاسلطان منتشر کرده است.
او در یکی از مقالات خود نوشته است:
طبق بررسی های من، ندا آقاسلطان هیچ وبلاگی از خود بر جای نگذاشته است!‌ پس او هیچ فعالیت سیاسی نداشته و ارزش بحث چندانی ندارد!‌
از نظر این نویسنده رژیم، کسی که وبلاگی نداشته باشد نه تنها ارزش بحث چندانی ندارد بلکه دارای هیچ گونه ارزش انسانی هم نیست!


قابل ذکر است که سعید سلطان پور یکی از همکاران رامین جهانبگلو، یکی دیگر از لابی های رژیم اسلامی در کشور کاناداست. رامین جهانبگلو یکی از اعضای اصلی نایاک و بنیانگذار منشور ۹۱ این بنیاد است که تا امروز سعی در پنهان نمودن آن داشته است. جهانبگلو نیز بارها به تخریب شخصیتی مخالفان رژیم در روزنامه های کانادایی، از جمله کاسپین ماکان پرداخته و در آن ها سابقه حرفه ای وی را انکار کرده بود! سابقه ای که برای بسیاری آشکار و اثبات شده است.

لینک گزارش سعید سلطان پور در یوتیوب:
http://www.youtube.com/watch?v=59GEjaruM1o


سلطانپور در این به اصطلاح گزارش، نازنین افشین جم و کاسپین ماکان را فرصت طلب خوانده و آن ها را مشکوک می داند!!!
وی گزارشی کاملا ضد و نقیض را تهیه کرده که در آن کاسپین ماکان را یکی از طرفداران جنگ نظامی با ایران معرفی می کند! در حالی که نه تنها بر ایرانیان، بلکه بر تمام جهانیان آشکار است که یکی از دلایل اصلی سفر کاسپین ماکان به اسرائیل و ملاقات با رئیس جمهوری این کشور، مخالفت وی با جنگ و برقراری صلح و یاری رسانی به مردم آزادی خواه ایران بوده است.


امیدواریم کاسپین ماکان و نازنین افشین جم به خاطر این تهمت ها و یاوه گویی ها از این خائن شکایت کنند تا دیگر عوامل رژیم در این کشور هرگز جرات نداشته باشند با خیالی آسوده به نشر اکاذیب بپردازند.


نابود باد رژیم اسلامی با هر دسته و حزب و گروهی


سعیده وطنی

هیچ نظری موجود نیست: