Translate

دوشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۱

پلیس تورنتو و بوی کباب محله ایرانی ها








عموما یک پلیس هست که بنظر می اید علاقه زیادی به بوی کباب های ایرانی دارد چون هروقت پست دارد صبح ها روبروی پلازا دم چلوکبابی سرداب با رادار می ایستد و این ماشینها را جریمه می کند. ا عصرها هم  در پلازای سوپر خوراک و یا خیابان نیوتون می ایسته  روبروی کبابی زعفران و خانه کباب و هر ماشینی را که از خط ویژه اتوبوس و تاکسی و 3 نفره جریمه می کند.
بنظر من اولا بجای پلیس از دوربین برای کنترل و جریمه استفاده شود . تا نیروی پلیس صرف کارهای جدی تر شود. زیرا پلیس منجمله ایستگاه 32 که در یانگ و فینچ هست کمتر وقت دارند به شکایات در مورد دزدی بپردازند که اثر روانشناسی بدی  در جامعه می گذارد که پلیس اهمیت نمی دهد  زیرا همه را به بیمه ها حواله می دهند .  این یک نوعی تشویق دزدها ی خرده پا هست که می دانند پلیس این دله دزدی ها را جدی نمی گیرد. 
از سوی دیگر درامد شهرداری و پلیس از این جریمه ها قابل ملاحظه است یعنی باید شهروندان خلاف بکنند تا بخشی از بودجه شهرداری  تامین شود.
بعضی ا زاین پلیس ها منجمله این اقا پلیسه چنان می پره وسط جاده که ماشینی را که در منطقه 50 که تا بلو هم ندارد بالای 60 می رود را متوقف کند که تا بحال شانس اورده اند ماشین زیرشان نکرده است .  خدا نکند که کسی به این پلیس ها بخورد . مخصوصا مهاجر خاورمیانه ای باشد که تورنتو سان صفحه اول چاپ می کند .

هیچ نظری موجود نیست: