Translate

پنجشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۲

حضور رضا پهلوی در کانادا و سوالات ایجاد شده




حضور رضا پهلوی در کانادا و سوالات ایجاد شده
گزارشاتی مبنی بر حضور رضا پهلوی در کانادا  در روزهای اخیر منتشر شده است . همزمانی اعلام تحریم های جدید دولت محافظه کار کانادا در روز چهارشنبه 29 ماه مه 2013 و حضور مخفبانه رضا پهلوی  سوالاتی را ایجاد می کند

ایا رضا پهلوی از تحریم ها خبر داشته است ؟
اگر خبر نداشته است که نشان از عدم اهمیت این طیف در سیاست خارجی دولت محافظه کار می باشد
ایا ایشان در ملاقاتهایشان با مقامات کانادایی  در مورد تحریم ها  گفت و گویی کرده اند ؟   ایا گزارشی از این سفر و ملاقاتهای سیاسی اطلاع رسانی خواهد شد ؟ یا مانند ملاقاتهای پیشین  گزارشی داده نخواهد شد و اطلاع رسانی نخواهد شد .
ایا مردم ایران نباید بدانند که رضا پهلوی در مذاکره با غربی ها چه می گوید و چه تعهداتی می دهد ؟  زیرا در حالی که ارتباط رضا پهلوی با اقشار مختلف مردم ایران بشدت محدود و یکطرفه هست ، نمی توان مردم را غریبه دانست و لی قصد داشت بر انان سلطنت و حکومت کرد.

در عین حالی که رعایت مسایل ایمنی برای حفظ جان رضا پهلوی و دیگر فعالین سیاسی اپوزیسیون در اولویت باید باشد ، ولی متاسفانه رضا پهلوی در طی 34 سال زندگی در خارج از ایران ، تنها یک یا دوبار درمراسم های علنی حضور داشته است که کارنامه بسیار بدی برای ایشان هست .
رضا پهلوی و مسعودرجوی هردو کم و بیش مدت 30 سال است که تنها در طیف هواداران خود حاضر شده اند و تجربه عینی از اقشار مردم را ندارند در حالیکه هر دو جریان در بیرون از مرزهای پر گهر ، خود را الترناتیو می دانند. 
عمر دست خداست . به بهانه امنیتی ، خودتان را از مردم مخفی نکنید .دو صد گفته چون نیم کردار نیست

هیچ نظری موجود نیست: