Translate

پنجشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۲

نا امیدی از جوانان ایرانی کانادایی محافظه کار در کنار حاکمیت



کیا نجاتیان از دفتر راب فورد شهردار بنگی تورنتو استعفا کرد
داستان کشیدن کراک شهردار تورنتو که بر همه اعضای دفتر وی نباید عجیب بوده باشد ، با کشته شدن یکی از سیاه پوستانی که در ویدیوی مورد نظر بوده اند ، موضوع وارد سطح جدیدی شده است . 
رایان جانسون و کیا نجاتیان 


کیا نجاتیان برادر کسری نجاتیان مرد دست راست جیسون کنی وزیر مهاجرت کانادا هست که مسول ارتباطات دفتر وزیر مهاجرت بود . وی در سال 2011 به دلیل استفاده از سر برگهای وزارت خانه برای استفاده از امار اقلیت ها ی قومی برای برنده شدن در انتخابات ، مجبور به استعفا شد .
کسری نجاتیان بعد از پیروزی محافظه کاران به دفتر وزیر بازگشت .  وی یکی از کسانی است که بر علیه حقوق و منافع اکثریت کامیونیتی ایرانی کانادا در کنار نازنین افشین جم فعالیت می کند و در بسته شدن بخش ویزای سفارت کانادا در تهران نقش داشت .
در حال حاضر امین مسعودی یکی ازمعدود کسانی است که در دفتر شهردار بنگی تورنتو که موقعیت شهر جهانی تورنتو را در خطر انداخته است ، باقی مانده است . امین مسعودی  پس از استعفای مسول مطبوعاتی راب فورد در جریان افتضاحات اخیر شهردار، مسول مطبوعاتی شهردار تورنتو شده است .
این سه جوان ایرانی محافظه کار این سوال را درمن ایجاد کرده است اگر پدر و مادر مسعود و کسری و کیا طرفدار ر|ژیم بودند و یا بهردلیل در ایران مانده بودند ، ایا جزو بسیجی ها و مقامات حکومت ایت الله  ها نمی شدند .  زیرا اینها بهر قیمتی  در کنار قدرتها ایستاده اند و بر علیه منافع و حقوق اکثریت کامیونیتی ایرانی در انتاریو و کانادا فعالیت می کنند و نفعشان به کامیونیتی ایرانی که هرروز در معرض تهدید ها و محدودیت ها جدیدی هست نرسیده است ، اینکه چه کارهایی علیه حقوق کامیونیتی انجام داده اند شاید بعدا مشخص شود.

هیچ نظری موجود نیست: