Translate

دوشنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۹۲

گزارش دوشنبه ، چند تا نوشته /کاوه شهروز و ناتینیاهو و شهروند واسحق نیشتریان - نماینده ریجموند هیل

دیروز سی بی سی برنامه ای در مورد انتخابات ریس جمهوری داشت . و دو تا نقل قول یکی از ناتینباهو ( نخست وزیر جنگ طلب اسراییل ) و دیگری کاوه شهروز( طرفدار تحریم ) هردو در زبان سیاسی همسو عمل کردند .
تحلیل ما این بود که بزرگ کردن کنگره ، و حضور کاوه شهروز به عنوان سخنگو برای چنین روزهایی بود که بتوانند به کانادایی های بی خبر ،| کاوه شهروز و باند طرفدار تحریم رضا مریدی - فرخ زندی -شهروند را به عنوان صدای همه ایرانی های کانادا تزریق کنند که خوشبختانه به دلیل اختلافات بر سر تقسیم ارث نداشته |، اتحادشان به شکست انجامید ولی سی بی سی بدلایل نفوذ این باند ، همچنان از کاوه شهروز به عنوان صدا و کارشناس کامیونیتی ایرانی استفاده می کند که جای تاسف دارد .
نکته خنده دار این بود که سی بی سی از عنوان مشاور سابق وزارت امور خارجه کانادا در مورد شهروز استفاده کرد.  بنابر این جای تعجب ندارد این همه موضع گیری های سیخکی جان برد و دولت هارپر به دلیل وجود چنین مشاوران با دانش و کاربلدی است .  دقایق 1:52 و 2:14 رو ببین
http://www.cbc.ca/player/News/TV+Shows/The+National/ID/2392040789
 **
صبح امروز هم تلفن کردم به دفتر شهروند و به اقای زرهی یاد اور شدم یک سردبیر بهتر است که سطحی ننویسد و مطالبش عمق داشته باشد زیرای وی با قاطعیت می گفت که جلیلی ریس جمهور خواهد شد زیرا مورد نظر خامنه ای است
چند سال قبل هم شهروند در استانه انتخابات کانادا نوشت ، هارپر رفتنی است ، من نوشتم اقا لیبرال ها شکست می خورند چون اختلاف دارند و ایگناتیف اینکار ه نیست .  هارپر برنده اکثریت شد . ایگناتیف هم رای نیاورد .سردبیر محترم  شهروند به روی خودش نیاورد .
در جریان انتخابات شهرداری تورنتو ، رضا مریدی و شهروند از عنصر فاسد مالی و سیاسی جورج اسمیترمن حمایت می کردند در حالیکه وی در حیف و میل یک میلیارد دلار پول در سرویس بهداشت الکترونیکی ( ای هلث )  نقش داشت و مجبور شد که استعفا هم بدهد .  موضع شهروند علیه راب فورد بود . گفتم که راب فورد می بره زیرا فساد مالی ندارد و مردم تورنتو از ریخت و پاش های شهرداری خسته شده اند . راب فورد برد و شهروند روی جلد عکس راب فورد را انداخت بدون اینکه به تحلیل ها و موضع گیری های اشتباه و خط دار سیاسی برای گمراه کردن کامیونیتی ایرانی سخنی نگفتند.
این بار امیدوارم که خواستند ما را افشا کنند با اسم مستعار دکتر اسحق نیشتریان ننویسیند . دفعه قبل که علیه من مطلب نوشتند  با این اسم بود .
همه ادمها اشتباه می کنند ولی ادمهایی که اشتباه می کنند و به ان ادامه می دهند را چه می شود نامید ؟
** یک تلفن کردم به دفتر کاستاس منگاکیس نماینده ریچموندهیل و گفتم اقا من پیشنهاد می کنم اقای جان برد بجای دخالت در امور مردم ایران ، موضعش را در مورد فساد مالی سناتورهای محافظه کار اعلام کند ، بیشتر کاربرد دارد .

هیچ نظری موجود نیست: