Translate

دوشنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۲

همزمانی حضور رضا پهلوی در کانادا و تحریم های محافظه کاران - راه حل




همزمانی حضور رضا پهلوی در کانادا و تحریم های محافظه کاران - راه حل
Reza Pahalvi's  visit to Canada and imposing harsher sanction by Harper government is
part of making a fake opposition for Iranian
روز 5 شنبه  30 اوریل   بعداز پایان برنامه راه حل با خبر شدم که اقای رضا پهلوی  به صورت غیر علنی به کانادا امده اند . حضور اقای پهلوی همزمان با اعلام  خبر ممنوعیت واردات و صادرات به ایران و بالعکس  همزمان شده بود .
بعداز پرس و جو با خبر شدیم که ایشان با مقامات کانادایی ملاقات داشتند .
دو هفته پیش بود که کنفرانس چلبی سازی جناح جنگ طلب حزب محافظه کار کانادا در تورنتو بدون اطلاع کامیونیتی ایرانی و رسانه ها ی ان  با شرکت تعدادی از ایرانیان با اطلاع و بی اطلاع  در موسسه مانک دانشگاه تورنتو برگزارشده بو د.
روز سه شنبه مقاله ای از یکی از افراد نزدیک به وززات امور خارجه کانادا در  اتاواسیتزن منتشر شد که دران   خواستار محکومیت جمهوری اسلامی برای کشتار دهه 60 شده بود که به نفسه  حرکت خوبی بود . اعلامیه ای روز چهارشنبه همزمان با اعلام تحریم های جدید محافظه کاران ، از طرف دفتر جیسون کنی وزیر مهاجرت  با عنوان " دولت محافظه کار کانادا  در کنار  بهاییان ایران در برابر رژیم جمهوری اسلامی  می ایستد "  منتشر شد که 4 دقیقه بعد لغو ان اعلام شد .
شکی نیست که هموطنان بهایی ما مورد ظلم قرار گرفته اند ولی مگر دیگر دینداران و غیر دینداران موردظلم نبوده اند .   در مقاله اتاوا ستیزن نویسنده می گوید 20 هزار نفر در ایران در دهه 60 کشته شدند که شامل چپ ها ، سکولارها و لیبرالها بود ند . وقتی همه این حوادث را در کنارهم می گذاریم یک نوع ارتباط می توان یافت . براستی چه کسی که نداند اکثر کشته شدگان دهه 60 و شهدای ان دوران از بین مسلمانان و بویژه  ازمجاهدین خلق آن دوران بودند و اکثر زندانیان فعلی نیز مسلمانان هستند .
حذف خط دار نوع کشته شده ها ، و حمایت کانادا تنها از بهاییان ایرانی ، سوالات زیادی را در مورد استفاده ابزاری و سیاسی بودن حرکت محافظه کاران می باشد .  
mostly leftists, liberals, the secularist vanguard of the 1979 revolution, Kurds, Baha’i leaders and Ahwazi Arabs.
ظلم در حق هر شهروند ظلم به همه هست .   این د رحالی است که نویسنده مقاله اتاوا سیتزن ( کاوه شهروز ) از خود  نمی پرسد چراا کاناد در ان سالها ی 60  تاکنون در مورد اعدامی ها  موضعی نگرفته بوده است .

اقای رضا پهلوی حق دارد با هواداران خود مخفیانه و یا علنی گفتگو کند با هر رسانه ای که می خواهد مصاحبه کند ولی نمی تواند خود را رهبر اپوزیسیون بداند و با مقامات دولتها و سازمانهای امنیت ملاقات کند و به مردم ایران گزارش ندهد

سوال من از رضاپهلوی و نویسنده مقاله این است ایا تحریم های سیاسی کانادا بر مردم ایران منجمله بهایایان تاثیر مستقیم دارد یا بر روی ایت الله ها
ایا نمی دانند سیاست کشورهای بیگانه این است که با فشار های اقتصادی همراه با فشارهای سیاسی ملت بزرگ ایران را به زانو دراورند؟
حضورهمزمان  رضا پهلوی در کانادا و حمایت وی از تحریم های محافظه کاران که شامل همه ایرانیان منجمله بهاییان می شود و نه خامنه ای ، خط های سیاسی را پررنگ می کند.

رضا پهلوی  خوب صحبت می کید، پدرایشان هم  شما در سال 1320  که به سلطنت رسید دمکرات بود ولی ابزار  کنترل قدرت در ایران به صورت قانونی نبود ونیست و وی
به دیکتاتور تبدیل شد
رسانه ها نقش مهمی در نظارت بر قانون و اصلاح مفاسد  دارند شما که با رسانه های مستقل ایرانی و  و منتقدان خود گفت و گو نمی کنید و تنها با رسانه های بله قربان گو مصاحبه می کنید ، چگونه میخواهید باورکنیم شما در قدرت به رسانه های مستقل و منتقد احترام می گذارید .
فیلمی از شورای ملی رضا پهلوی در پاریس
فیلمی از تیمسا ر روحانی -
ان بخشی از طیف سلطنت که مراسم ها را در تورنتو با عربده کشی و فحاشی می کنند ، چگونه باید اموزش داده شوند
ایا جلسه فردای یکشنبه شما با طیف خودتان اگر  طیف دیگری چنین رفتار نا مناسب و ضد ایرانی را داشته باشند شما خوشتان می اید ؟ ایا به وحدت جامعه ایرانی کمک می کند ؟
تلفن مخاطبان
فحاشی طرفداران رضا پهلوی – نشانه بی منطقی است . مگر می شود برای ایران دل سوزاند و بجای پاسخ گویی به سوال منتقدان و مخالفان به شیوه شعبان بی مخ ها فحش و ناسزادر رسانه که به ازادی بیان احترام می گذارد ،داد. شما اگر به قدرت برسید چه ها که نخواهید کرد
. اقای خمینی هم حرفهای قشنگ زیاد می زد ولی حضور من وشما و میلیونها ایرانی درتبعید و خارج ،نیتجه حرفهای قشنگ ولی بدون پشتوانه هست . ی
.
همیشه می گفتند شاه خودش خوب بود اطرافیانش  بد بودند
رضا پهلوی همراه با اقای دکتری که حداقل دو شکایت از ایشان بدلیل تجویز بیش از حد مجاز قرص های کشند ه درد ، در دادگاه های انتاریو اقامه  شده بود .،از بنیاد پریا بازدید می کنند. که استقبال خوبی هم از ایشان می شود . این تجربه خوبی است برای ایشان ، که شهامت داشته باشند و با ایرانیها از نزدیک ملاقات کنند.
 .  در کاناد ا رسم بر این است که تا رای قاضی و تعین تکلیف پرونده ، این اقا از فعالیت های سیاسی داوطلبانه و یا توسط شما کنار گذاشته شود. در حالیکه شما د رمنزل ایشان اقامت داشته اید .

اقای رضا پهلوی . جمهوری اسلامی هیچ گاه به انتخابات ازاد و اصلاحات  تن نخواهد داد ،  بنابراین دوراه بیشتر نیست یا سرنگونی از طریق حمله نظامی خارجی ها که دیگر ایرانی نخواهد ماند که بران حکومت کنید. راه دوم انقلاب است که نیاز به تشکیلات |، پایگاه اجتماعی و برنامه دارد که شما ندارید و چرا به هواداران خود راستش را نمی گویید .



  حق تعیین سرنوشت ایران باید توسط ایرانیان داخل کشور تعیین شود و نه توسط کسانی که در امنیت زندگی می کنند وشجاعتشان از پاسپورت غربیشان ، سرچشمه می گیرد.   علت ماندگاری جمهوری اسلامی قدرت انان نیست بلکه ضعف اپوزیسیون در    
 

هیچ نظری موجود نیست: