Translate

یکشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۳

انتخابات کنگره منسوب به ایرانیان کانادا

 تبریک به اعضای انتخاب شده هیت مدیره جدید کنگره ایرانیان کانادا
مایل هستم که یاداوری کنم از نظر حقوقی و اخلاقی و دمکراسی   با حضور  فیزیکی  حدود 130 نفر و 140 نفر وکالت  ، در کل 270 نفر (  ا زدوره قبل هم کمتر بوده است) تنها می شود   خود راو کنگره را یک سازمان از جامعه ایرانی در  تورنتو بدانید و نه یک سازمان فراگیر سراسری ایرانی ها با 300 هزار نفر جمعیت .
2- تصویب سرسری گزارش مالی کنگره در حالی که 66موافق و 55 رای  مخالف بود در حالیکه ممتنعین هم به حساب نیامدند .  حساب نمی ایند که تخلف اشکار دمکراتیک و قوانین سازمان شرکتهای انتاریو هست  
باید نصف بعلاوه یک حاضران برای تصویب بکار رود ..
3- هیت مدیره قبلی یعنی اقایان  فرخ زندی - صمد اسدپور - دیوید موسوی - کاوه شهروز و علیرضا کفایی با سیاست های مغرضانه و جهت دار خود در همسویی با صهیونیستهای کانادا وهمصدای با  دولت محافظه کارهارپر   عملا بزرگترین صدمات رابه حقوق جامعه ایرانی در کانادا زندند .  حضور در سنای کانادا و حمایت از تحریم ها توسط دوتن از اعضای هیت مدیره وابسته یعنی فرخ زندی و صمد اسد پور و مصادره 7 میلیون دلار دارایی ها ی مردم ایران در کانادا و بخشش ان به غیر کانادایی ها و ایرانی ها ، بخشی از کارنامه سیاه این جریان بود.، امیدوارم که هیت مدیره جدید اهداف سیاسی خود را بالاتر از حقوق جامعه ایرانی قرار ندهند .

فرهنگ فرید          232
بهمن رودگر نیا       167  از طیف مشروطه سلطنتی
بهروز اموزگار          150  
رضا قاضی            137
شهرام ازاد           130
ارشاک شحاعی     119
دکتر کفایی           118
مهدی امین           113
ارشام پارسی        110
مهدی شمس        95
امیلی هودی            38  که در جلسه غایب بود

هیچ نظری موجود نیست: