Translate

یکشنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۳

نامزدمورد حمایت مجاهدین خلق و جنگ طلبان اسرائیلی ، کاوه شهروز و چراغ سبز حزب لیبرال

اقای کاوه شهروز کاندید  لیبرال ها برای فدرال در شهر ریچموند چراغ سبز را ا حزب  لیبرال گرفت .    نفوذ لابی صهیونیستی ضد ایرانی  مانند اروین کاتلر در  حزب لیبرال بشدت قوی است بنابراین مشخص یود که جاستین  ترودو نمی تواند مانعی برای تاییدنشدن کاوه شهروز باشد  .لازم بتوضیح است که کاوه شهروز نماینده       مورد جمایت لابی اسرائیل اقای اروین کاتلر- تشکیلات سازمان   مجاهدین در کانادا  و رضا مریدی  نمایند ه طرفدار تحریم است .  انتخابات فدرالها  در منطقه ریچموندهیل و ویلودیل سر اغاز رشد جامعه ایرانی و دو قطبی شدن جامعه ایرانی خواهد بود . در یک سو طرفداران خط دار تحریم که همسو با جنگ طلبان نو محافظه کار و ناتینیاهو عمل می کنند ، البته افراد مستقلی هم هستند که از تحریم حمایت می کنند و حزبی نیستند . زیرانمی شود حزبی بود و از تحریم حمایت کرد و در ارتباط سیاسی و یا پیشتیبانی لجستیکی صهیونیستها نبود .   از سوی دیگر هم مخالفان تحریم هستند که از حمایت اکثریت خاموش جامعه ایرانی در تورنتو و کانادا برخوردار هستند .
وظیفه همه نیروهای مستقل و مترقی است که صف بندی های خود را روشن کنند نمی شود برای کاوه شهروز لایک زد و لی به حامیان استعماری این افراد توجه نکرد .    نمی شود در ستاد انتخاباتی اقا ی رضا مریدی فعالیت کرد بعدا توقع داشت که از انها هم توسط نیروهای مخالف تحریم حمایت کرد . در ضمن اقای کاوه شهروز و اقای فرهنگ فرید از تیم جمع اوری مالی اقای کاوه شهروز که اخیر ا در کنگره بدون هیچ سابقه جدی در کامیونیتی ایرانی 250 رای اورد همراه با رضا مریدی در روز گذشته در فعا لیت های انتخاباتی شرکت کردند . یعنی کنگره تقریبا ادم بدون خط سیاسی ندارد و همه عملا در طیف تحریمی ها قراردارند مگر اینکه در اینده عملکردشان خلاف این نظر را ثابت کند .
درهر حال سیاست یک دوی ماراتن هست ، مردم در دراز مدت متوجه خواهند شد چه کسانی از حقوق انها دفاع کرده اند و می کنند و چه کسانی برای خود و منافع گروهی و حزبی خود.  این مرزبندی هر روز شفاف تر و عمیق تر خواهد شد .
کسانی برای خود و منافع گروهی و حزبی خود. این مرزبندی هر روز شفاف تر و عمیق تر خواهد شد .
 (14 photos)

هیچ نظری موجود نیست: