Translate

پنجشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۳

PM on maternal health initiativeنخست وزیر هارپر در کنفرانس خبری برای پروژه سلامتی مادران باردار در جهان

بدترین موقع ها برای یک خبرنگار زمان بین چک امنیتی دستگاه  ها و لوازم عکاسی تا مستقر شدن در محل شخصیتها هست .  که حداقل 1 ساعت طول می کشه .  توی هتل رویال یورک اقلا اب خوردن بود . درمدرسه ای که ما را بردند در یک کلاس نیم ساعتی را 30 نفر ماندیم تا ما را به یک سالن ورزشی کوچک که جای تکان خوردن نبود ، بردند .  نور پروژکتورها و فلاشها عرق ادمها را در می اره یکی از حسن هاش اینه که سیاستمداران کانادایی در این مواقع خیلی کوتاه سرو ته قضیه را بهم می اورند . عکس ها : سعید سلطا نپور
5 شنبه 29 ماه مه 2014   - تورنتو-رویال یورک هتل و مدرسه  دانش اموز ان کر ( خیابان  دیویس ویل )
 اختصاص 3/5 میلیارد دلار توسط کانادا
در 10 سال آینده برای جلوگیری از مرد ن کودکان در موقع زایمان و نیز مادران باردار . هارپر این خبر رادر مراسمی که د رمدرسه کرها در خیابان دیویس ویل همراه با ملکه رعنا ( اردن ) و ریس جمهور تانزانیا بیان کرد . اینجا ادم به عنوان یک انسان و یک کانادایی احساس عمیق رضایت و شادی میکنه که این پولها قرار است خرج اموزش و درمان در نقاط محروم دنیا مانند افریقا باشه . اما دو جاش خیلی خودم رانگه داشتم که هارپر را حلوی حمع ضایع نکنم . یکیش انجا بود که گفت سالی دومیلیون نوزاد سر زا می میرند و ما نباید اجازه بدهیم که حتی یک نفر بمیرد . می خواستم بپرسم اقای نخست وزیر ، پس کودکان ایرانی که با کمبود دارو مواجه هستند و داروی بیهوشی و شیرخشک وجود ندارد و هیچ بانگ کانادایی و هیچ موسسه حمل ونقلی از بازکرد ن حساب و حمل این مواد به ایران خودداری می کنند ، و دهها نفر مرده اند و صده ها نفر در خطر مرگ هستند ، انها کودک نیستند پس چرا اینقدر تحریم ها را علیه مردم ایران بنام حقوق بشر و مبارزه با جمهوری اسلامی ، زیاد می کنی . 
یک جای دیگه اش وقتی بو د که هارپر به دانش اموزان رو کرد و گفت وقتی اندازه شمابودم اینقدر مثل شما ساکت نبودم در حالی که اینها کر بودند.
 Harper, Canada PM  announced l $3.5 billion more  over five years towards the prime minister's maternal, newborn and child health initiative at Davisville Public School in Toronto on 
Queen of Jordan - Rana- Melian Gate and President of Tanzania were at the event. 
Thursday, May 29, 2014. ( photos: Saeed Soltanpour - us Iran TV   -
 Association of N. American Ethnic Journalists and Writers



Dr. Jakaya Kikwete Tanzania President

عکس‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.پپعک
‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.
‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.
عک
‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.در 10 سال آینده برای جلوگیری از مرد ن کودکان در موقع زایمان و نیز مادران باردار . هارپر این خبر رادر مراسمی که د رمدرسه کرها در خیابان دیویس ویل همراه با ملکه رعنا ( اردن ) و ریس جمهور تانزانیا بیان کرد . اینجا ادم به عنوان یک انسان و یک کانادایی احساس عمیق رضایت و شادی میکنه که این پولها قرار است خرج اموزش و درمان در نقاط محروم دنیا مانند افریقا باشه . اما دو جاش خیلی خودم رانگه داشتم که هارپر را حلوی حمع ضایع نکنم . یکیش انجا بود که گفت سالی دومیلیون نوزاد سر زا می میرند و ما نباید اجازه بدهیم که حتی یک نفر بمیرد . می خواستم بپرسم اقای نخست وزیر ، پس کودکان ایرانی که با کمبود دارو مواجه هستند و داروی بیهوشی و شیرخشک وجود ندارد و هیچ بانگ کانادایی و هیچ موسسه حمل ونقلی از بازکرد ن حساب و حمل این مواد به ایران خودداری می کنند ، و دهها نفر مرده اند و صده ها نفر در خطر مرگ هستند ، انها کودک نیستند پس چرا اینقدر تحریم ها را علیه مردم ایران بنام حقوق بشر و مبارزه با جمهوری اسلامی ، زیاد می کنی . 
‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.
‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.

‎Saeed Soltanpour سعید سلطانپور‎'s photo.

هیچ نظری موجود نیست: