Translate

پنجشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۹۴

دستگیری دو مسول ریس جزب و دولت لیبرال انتاریو توسط پلیس

ریس دفتر دولت پاک لیبرال انتاریو و یک مسول دیگر امروز بالاخره دستگیر شدند .

راه حل -17 دسامبر 2015
دیوید لینوینگستون ار تورنتو و  لورا میلر از ونکوور بدلیل دست داشتن در
پا ک کردن اطلاعات موجود د ر کامپیوترهای دولتی دفتر دالتون مک گینتی رهبر حزب لیبرال انتاریو و ریس دولت   در ارتباط با   نیروگاه برق اوک ویل دستگیر و تفهیم اتهام شدند .

دولت لیبرال انتاریو مبلغ 10 هزار دلار به هکرها برای پاک کردن اطلاعات ای میلهای ردو بدل شده بین دالتون مک گینتی و دیگران از پول مردم پرداخت کرده بود
دولت لیبرال مک گینتی برای بردن کرسی 3 می سی ساگا و اوک ویل در انتخابات 2011 این نیروگاه را که برای مردم 1.1 میلیار د دلار هزینه داشت را لغو کرده بود
این اطلاعات در بین فاصله تعویض دالتون مک گینتی و کاتلین وین رهبر فعلی حزب لیبرال و ریس دولت فعلی انتاریو در  ژآنویه  2013انجام شده بود .

اقای رضا مریدی که نزدیک به دو سال معاون وزیر انرژی بوده است همواره از تمامی سیاست های حزب لیبرال انتاریو و حیف و میل های میلیارد دلاری ان که فساد اشکار شده در سیستم دوالتی در انتاریو و کانادا و نقض حقوق بشر شهروندان انتاریو هست دفاع تمام قد کرد ه اند و
یکی از مصاحبه های مریدی در حمایت از نیروگاه گازی اوک ویل و لغو شدن ان که مبلغ 1.1 میلیارد دلار برای مردم انتاریو هزینه برمی دارد .
از سوی دیگر دولت انتاریو بدهکارترین دولت تاریخ انتاریو و کانادا می باشد
اخیر ا هم نیروگاه برق هیدرو وان را علیرغم مخالفت های جدی بفروش رساندند .
گزارش اخیر بارزس کل انتاریو در  دسامبر 2015 هم از اضافه قبض میلیاردها دلار قبض مردم انتاریو گزارش داد .
براستی ایا فقط فساد مالی در ایران کار غیر اخلاقی هست ودر انتاریو و دولت لیبرال انتاریو که اقای مریدی هم دو وزراتخانه ان را برعهده دارند ، حیف و میل پول مردم کار درستی بوده است ؟ اگر کار درستی نیست چرا اقای مریدی از این کار دفاع می کند ؟
سکوت دو نشریه شهروند و سلام تورنتو که از حزب لیبرال و اقای مریدی حمایت می کنند در این موارد بر خلاف اصول رسانه و اخلاقی هست

علی شریفیان با رضا مریدی

اخیرا بازرس کل انتاریو در گزارش خود از ضرر بزرگ یک میلیارد و یک صد میلیون دلاری انتقال نیروگاه گازی استان از اوک ویل به می سی ساگا خبر داد، مخالفان دولت شما می گویند این کار به دلایل سیاسی و برای اطمینان از به دست آوردن پنج کرسی مجلس در انتخابات 2011 انجام شده، دولت لیبرال چنین ضرر مالی را چگونه می خواهد و می تواند جبران کند؟

رضا مریدی از حامیان  فساد مالی و حیف و م
یل میلیارد دلاری در دولت مک گینتی 
ـ پیش از برگزاری انتخابات 2011 که آن موقع اینجانب معاون پارلمانی وزارت پژوهش و نوآوری بودم در جریان مبارزات انتخاباتی هر سه حزب، حزب لیبرال، ان دی پی و محافظه کاران وعده دادند که اگر به قدرت برسند طرح احداث نیروگاه می سی ساگا را لغو می کنند، ما در انتخابات به پیروزی رسیدیم و به قولی که هر سه حزب داده بودند، عمل کردیم. در ضمن این مبلغی که بازرس کل به آن اشاره کرده هزینه های تاکنون لغو احداث این نیروگاه ها و مخارج دیگر در مدت 20 سال آینده است و نه این که این ضرر همین الان حاصل لغو احداث این نیروگاه ها باشد. نکته دیگر اینکه در همه حال خانم کاتلین وین برای هر نوع ضرری که متوجه مالیات دهندگان شده و از این موضوع که سیاستمداران در این باره تصمیم گرفته اند، پوزش خواهی کرده اند.

24اکتبر 2013

گفت وگوی ویژه شهروند با دکتر رضا مریدی/علی شریفیان
Dalton McGuinty's ex-chief of staff, deputy charged in gas plant scandal
David Livingston of Toronto, Laura Miller of Vancouver face 3 charges each, including breach of trust
CBC News Posted: Dec 17, 2015 9:37 AM ET Last Updated: Dec 17, 2015
Former Ontario Liberal premier Dalton McGuinty's chief of staff and deputy chief of staff have both been charged with criminal offences over the deletion of computer files about the gas plant scandal.

The former employees, David Livingston and Laura Miller, are accused of deleting thousands of government emails pertaining to the decision to cancel two Greater Toronto Area gas-fired power plants, in Oakville and Mississauga, in the lead-up to the 2011 provincial election.

The controversial decision cost Ontario taxpayers $1.1 billion, according to the auditor general.

هیچ نظری موجود نیست: