Translate

دوشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۹۴

افزایش خانواده ها ی بی خانمان در کانادا

\
                  افزایش خانواده ها ی بی خانمان در کانادا

ایرکانیوز به نقل از تورنتو استار-15 فوریه 2016- 26 بهمن 94
 
این گزارش اختصاصی که توسط  تورنتو استار به دست آمده ، عمق حدویرانگر بی خانمانی  کودکان وخانواده ها در کانادا را نشان می دهد.
 
براساس این مطالعه میدانی ، بی خانمانی کودکان و خانواده یک بحران پنهان اما در حال رشد در کانادااست که نیاز به پاسخ همه جانبه از سوی سازمان های دولتی و جامعه دارد.
Family Day by Raising the Roof, a national organization dedicated to finding long-term solutions to homelessness.
این یافته های گزارش  نهاد" روز خانواده باافزایش سرپناه  " است  . پرداختن به مسایلی مانند فقر ، مسکن مناسب، مراقبت از کودکان ، تبعیض، خشونت در خانواده ، ننگ ، سلامت روان کودکان و رفاه  خانواده راه حل می باشد . 
این نهاد ، یک سازمان ملی برای  پیدا کردن راه حل دراز مدت برای حل بی خانمانی است.
.
کانادا حدود  $7 میلیارد  در سال  هزینه ارائه خدمات فوری و حمایت های از بی خانمانها می کند ، گزارش توصیه می کند با تغییر تمرکز بر پیشگیری ، مداخله زودهنگام و ایجاد یک واکنش هماهنگ .
 این امر می تواند ارزان تر و انسانی تر باشد . 
 
اگر ما مسکن برای کم درآمدها نسازیم اما باخشونت مبارزه نکنیم .نمی توانیم  به طور کامل جریان زنان و کودکان را در روند بی خانمانی را متوقف کنیم 
. "اگر ما فقط با راه حل های مقطعی به جای پیشگیری به این بحران نگاه کنید، ما همیشه در یک حالت واکنشی به بحران بسر می بریم ."تصویر غالب از بی خانمانی در کانادا " افرادمسن ، مردان تنها (معمولا سفیدها) که در گوشه خیابان نشسته است . 
بیشتر تحقیقات در مورد این مسئله برروی بزرگسالان و جوانان تمرکز دارد.
 
اما  نمود بی خانمانی خانواده ها اغلب پنهانی ترهست زیرا پدر و مادر و کودکان به دنبال سرپناه موقت با خانواده و دوستانشان بسر می برند  و این امر باعث می شود 
بین سال های 2005 و 2009  استفاده از پناهگاه توسط کودکان در کانادا 50 درصد افزایش یافته و از 6205 به 9459 رسیده است . 
 
.اقامت  خانواده ها در پناهگاه بطور متوسط ​​50.2 روز بوده است که سه برابر بیش تر از گروه های دیگر، می باشد . 
 
بار کارولان ریس نهادمی گوید :
این گزارش 137 صفحه ای شامل مصاحبه با خانواده های بی خانمان و سازمان های که با آنها کرده اند  می باشد ،  گزارش مجموعه ای از ابزار و منابع  لازم برای کمک به سازمان های مدنی و دولت  برای مقابله با این مشکل عملی هست 
 
و گفت: "ما امیدواریم که به عنوان سطح مختلف دولت توسعه استراتژی های مسکن مقرون به صرفه و کاهش فقر در نظر دارد که برخی از آنها از این توصیه ها ترکیب".
تورنتو پدر و مادر جوان هیچ ثابت نشانی (YPNFA) شبکه ای از 30 سازمان، که در دیدار ماهانه برای به اشتراک گذاشتن مشکلات و راه حل فکر بکر وناگهانی، یک مثال از چگونگی پاسخ هماهنگ کمک می کند تا برای جلوگیری از بی خانمانی و مداخله زود هنگام است.
"
، گفت: اما از آنجا که زن و شوهر هر دو از معلولیت رنج می برند و در رفاه هستند، آن را سخت بوده، متقاعد کردن صاحبخانه جدید را به شانس در آنها Levesque، یک اپراتور لیفتراک که تا به حال به ترک شغل خود به دلیل مشکلات مزمن
"تا به حال، ما همیشه اجاره ما در زمان پرداخت می شود. "او گفت، و در حال حاضر با یک نوزاد جدید، آخرین چیزی که من می خواهم انجام است خطر ایمنی خود را با اجاره من پرداخت نیست. "ما فقط می خواهم به پیدا کردن یک محل که در آن ما احساس خوش آمدید. اما آن را واقعا دشوار وجود دارد. "
 
افزایش خانواده ها ی بی خانمان در کانادا
ایرکانیوز به نقل از تورنتو استار-15 فوریه 2016- 26 بهمن 94
این گزارش اختصاصی که توسط تورنتو استار به دست آمده ، عمق حدویرانگر بی خانمانی کودکان وخانواده ها در کانادا را نشان می دهد.
براساس این مطالعه میدانی ، بی خانمانی کودکان و خانواده یک بحران پنهان اما در حال رشد در کانادااست که نیاز به پاسخ همه جانبه از سوی سازمان های دولتی و جامعه دارد.
Family Day by Raising the Roof, a national organization dedicated to finding long-term solutions to homelessness.
این یافته های گزارش نهاد” روز خانواده باافزایش سرپناه ” است . پرداختن به مسایلی مانند فقر ، مسکن مناسب، مراقبت از کودکان ، تبعیض، خشونت در خانواده ، ننگ ، سلامت روان کودکان و رفاه خانواده راه حل می باشد .
این نهاد ، یک سازمان ملی برای پیدا کردن راه حل دراز مدت برای حل بی خانمانی است.
.
کانادا حدود $7 میلیارد در سال هزینه ارائه خدمات فوری و حمایت های از بی خانمانها می کند ، گزارش توصیه می کند با تغییر تمرکز بر پیشگیری ، مداخله زودهنگام و ایجاد یک واکنش هماهنگ .
این امر می تواند ارزان تر و انسانی تر باشد .
اگر ما مسکن برای کم درآمدها نسازیم اما باخشونت مبارزه نکنیم .نمی توانیم به طور کامل جریان زنان و کودکان را در روند بی خانمانی را متوقف کنیم
. “
اگر ما فقط با راه حل های مقطعی به جای پیشگیری به این بحران نگاه کنید، ما همیشه در یک حالت واکنشی به بحران بسر می بریم .”

تصویر غالب از بی خانمانی در کانادا ” افرادمسن ، مردان تنها (معمولا سفیدها) که در گوشه خیابان نشسته است .
بیشتر تحقیقات در مورد این مسئله برروی بزرگسالان و جوانان تمرکز دارد.
اما نمود بی خانمانی خانواده ها اغلب پنهانی ترهست زیرا پدر و مادر و کودکان به دنبال سرپناه موقت با خانواده و دوستانشان بسر می برند و این امر باعث می شود
بین سال های 2005 و 2009 استفاده از پناهگاه توسط کودکان در کانادا 50 درصد افزایش یافته و از 6205 به 9459 رسیده است .
.اقامت خانواده ها در پناهگاه بطور متوسط 50.2 روز بوده است که سه برابر بیش تر از گروه های دیگر، می باشد .
بار کارولان ریس نهادمی گوید :
این گزارش 137 صفحه ای شامل مصاحبه با خانواده های بی خانمان و سازمان های که با آنها کرده اند می باشد ، گزارش مجموعه ای از ابزار و منابع لازم برای کمک به سازمان های مدنی و دولت برای مقابله با این مشکل عملی هست
و گفت: “ما امیدواریم که به عنوان سطح مختلف دولت توسعه استراتژی های مسکن مقرون به صرفه و کاهش فقر در نظر دارد که برخی از آنها از این توصیه ها ترکیب”.
تورنتو پدر و مادر جوان هیچ ثابت نشانی (YPNFA) شبکه ای از 30 سازمان، که در دیدار ماهانه برای به اشتراک گذاشتن مشکلات و راه حل فکر بکر وناگهانی، یک مثال از چگونگی پاسخ هماهنگ کمک می کند تا برای جلوگیری از بی خانمانی و مداخله زود هنگام است.

هماهنگ کننده شبکه ای از 30 نهاد ” پدرومادرهای بدون ادرس ” می گوید
ما امیدواریم سطوح مختلف دولتی استراتژی “مسکن کم در آمدها و کاهش فقر را توسعه بدهند .
این شبکه ماهانه برای همفکری و پیدا کردن را ه حل جلسه دارند . جلساتی که
کمک می کند تا از بی خانمانی با مداخله به موقع جلوگیری شود.
ایوت رابرتز می گوید ما با کمک سریع و پشتیبانی به فعالین خط اول متقاضیان را را به سازمان های دیگر متصل می کنیم .
یک مرکز سلامت روانی جوانان در مرکز شهر. سال گذشته، شبکه کمک 120 خانواده پیدا کردن مسکن و 74 دریافت پشتیبانی پدر و مادر، او اضافه شده است.
همکاری خیلی با این نهاد مهم است،
کودکانی که خانوادهایشان با چالش های بی خانمانی روبرو می شوند در مدرسه با مشکلات سلامت جسمی و روانی، مسائل رفتاری در گیر هستند ومانند بزرگسالان در فقر زندگی می کنند .
بی خانمانی برای کودکان ایجاد استرس می کند
کودک از حود می پرسد . روی چه تختی می خوایم ؟ به چه مدرسه ای می روم ؟ همکلاسی های من چه کسانی خواهند بود ؟ “. “آنها استرس پدر و مادر شان را که خود قادر به تمرکز بر روی نیازهاییشان نیست را احساس می کنند .
وقتی مسکن برای کم درامدها بسیار کمیاب هست ، پدر و مادر و کسانی که بیکار و یا غیر فعال هستند آسیب پذیرتر هستند ..
بلر لوسکیو Levesque، 33، تازه پدر شده است . او برای پیدا کردن یک سرپناه برای زندگی با شریک زندگی اش، Felisha فلیشای جوان، 29 ساله و ، و بچه 6 هفته ای خود، نیکولاس. تلاش می کند .
زن و شوهر، در یک زیرزمین در اسکاربورو Scarborough زندگی می کنند . انها در سال گذشته، باصاحبخانه خود دچار مشکلات شده اند و نگران اخراج خود هستند .
زن و شوهر هر دو از معلولیت رنج می برند و روی کمک های دولتی ( ولفر ) هستند . ولفر ) بودن شرایط انها را برای متقاعد کردن صاحبخانه جدید کم می کند . شانس در لوسکیو Levesque، یک راننده لیفتراک بوده است که بدلیل درد مزمن در پشتش مجبور به ترک شغل خود شده است .
تا به حال، ما همیشه اجاره را سر برج پرداخت کرده ایم . “او گفت، و در حال حاضر با یک نوزاد جدید، آخرین چیزی که من می خواهم به خطر انداختن وضعیت نوزادمان هست . “ما فقط می خواهیم یک جایی پیدا کنیم که در آن ما احساس راحتی کنیم . اما اما پیدا کردن چنین جایی واقعا دشوار است .
توصیه های گزارش برای پایان دادن به مشکل بی خانمانی کودک و خانواده ها
1- دولتهای فدرال، استانی، شرداری ها و نهادهای بومیان کانادا:
2-
حمایت و تامین مالی یک مرکز هماهنگ کننده سلامتی روان کودکان.
3-
توسعه و سرمایه گذاری برای ایجاد یک استراتژی ملی برای مسکن کم درامد ها و مبارزه با بی خانمانی
دولت فدرال:
توسعه و تامین مالی برای استراتژی کاهش فقر ملی با تمرکز بر فقر خانواده.
پیاده سازی یک مزایای مسکن ملی است.
/
دولت استانی و دولت بومیان :
دولت استان :
طرح و اجرای سیاست یک ” یک فرزند، یک مورد ” برای اطمینان از حمایت همه جانیه دولتی
.
ایجاد و توسعه یک مجموعه زیر وزارتخانه برای مسله بی خانمانی به منطور پیشگیری و پایان دادن به بی خانمانی .
توسعه یک طرح در منطقه بومیان و شهرداری ها برای پایان دادن به بی خانمانی .
شهرداری / دولت های منطقه :
بررسی آیین نامه های شهرداری برای تشویق توسعه مسکن کم درامدها با تغییر مناطق ساخت
.
توسعه پناهگاه های اضطراری جدید ، مسکن موقت و / یا دائمی برای خانوادهای بی خانمان با فرزند .
سازمان های اجتماعی :
توسعه جامع برای ارائه خدمات به متقاضیان از جمله ارزیابی هماهنگ شده
.
توسعه خدمات به افرادی که با مشکلات وخیم روحی روبرو می شوند برای ارتقا خدمات به کارکنان این نهادها و متقاضیان
ترجمه : سعید سلطانپور

 http://www.thestar.com/news/gta/2016/02/15/exclusive-family-homelessness-on-the-rise.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed



اخبار ایرانیان کانادا
    Iranian Canadian News


www.irca.news

هیچ نظری موجود نیست: