Translate

سه‌شنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۶

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین2

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین2

فرهنگ ضد اسلامی و ضد ایرانی مجاهدین2
نگرشی کو تاه بر شو ی تلویزیونی سمیه محمدی
سعید سلطانپور –تورنتو

29 دسامبر 2007 برابر با 9 دی 1386
بخش دوم
دروغ گویی ها و کفر ( حق پوشانی ) مجاهدین


اینکه مجاهدین بطور عام و رجوی بطور خاص ، بجای پاسخ گوئی به نقض پیوسته حقوق بشر و اعمال خشو نت در آن تشکیلات سعی می کنند با آوردن افراد بی اطلاع و با ترفیع مقام دادن یک شبه ( مجاهد شدن ) جوانی که بی سوادی سیاسی و دانش اجتماعی وی و عدم آ شنائی اش با پروسه تشکیل و مبارزات سازمان عیان هست , قبل از هر چیزی نشان از عدم صداقت و کفر ( پوشاندن حق ) این جریان دارد .

برخلاف جریان اولیه مجاهدین و بنیانگذارانش که برای عدالت اجتماعی مردم ایران با بهر ه گیری از اعتقادات اسلامی و ملی بر علیه استبداد شاه مبارزه می کردند و به تصرف قدرت سیاسی نمی اندیشدند ؛ رهبری وابسته و اشرافی فعلی سازمان و ضد فرهنگ ساز این جریان کفر آمیز ( پوشاننده حق ) ، برای رسیدن به قدرت و تصاحب آن ،
تمامی مرزهای دوروئی و فرصت طلبی ماکیاولیستی را نیز مخدوش کرده اند .

و اما نکته های کلی دروغ گویی های مجاهدین که از دهان سمیه در تواب شو تلویزیونی مجاهد 26 دسامبر برابر با 7 دی در شو تلویزیونی و پروژه تواب سازی گفته شد.



نتیجه گیری
راهکارهای مجاهدین و رجوی


رجوی اخیرا با اعلا میه های تکراری و بی سر و ته , آرزوهای بر بادرفته ومالیخو لیائی جنگ طلبانه خود را برای روحیه دادن به تشکیلات فشل شده و بشدت بحران زده سیاسی و عقیدتی خود بیرون می دهد که بدنبا ل آن 7 شبانه روز جشن و پایکوبی در اشرف برگزار می شود .
اشرف قبل از نیاز به عشق و عاطفه ، نیاز به روانشناس دارد و از همه مهمتر نیازبه هوای تازه دارد برا ی بیداری و آگاهی تا واقعیت ها ی پیرامون این جریان در اشرف مانند بحران جنسی ، فساد اخلاقی و مالی و شکست کامل سیاسی و عقیدتی را ببیند . اشرف قبل از هر چیز نیاز به آزادی خود دارد . مجاهدین و اشرف یکی از موانع اصلی در راه مردمسالاری و دموکراسی ازدرون مردم ایران هستند .
.

زمان آن رسیده است که رجوی بجای داستا ن پردازی و متهم کردن این و آن ، شخصا مسولیت شکست ها را به عهده بگیرد و به مساتل جدی در مورد نقض حقوق بشر؛.ضرب و شتم مخالفان و منتفدان ، صورت هزیمه ها و کمک های دریافتی از دولتهای خارجی ، همکاری با سازمانهای جاسوسی عراق در زمان صدام که به قیمت نابود شدن بر خی از اعضای مخالف سازمان منجر شد و نیز همکاری با سازمان امنیت آمریکا ، سازمان امنیت اسرائیل و ترکیه , نقش رجوی دربوجود آمدن 30 خردادو آغاز کشتار دگر اندیشان توسط جمهوری اسلامی و ادامه کشتار و زندانی شدن و شکنجه هزاران هوادار و اعضای سازما ن و نیز نقش مستقیم رجوی و رهبری مجاهدین در ادامه جنگ ایران و عراق ، را برای قضاوت تاریخ و استفاده آیندگان بیان کند .


متن کامل را در لینک زیر بخوانید
http://bayanupload.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست: