Translate

جمعه، دی ۲۱، ۱۳۸۶

جان پدر و مادر م د رخطر است محمد محمدی

جان پدر و مادر م د رخطر است
مجاهدین مسول سلامتی آنا ن هستند
محمد محمدی
www.toeme.blogfa.com
مسول امروز ساعت 16:10 عازم سفر بودم که خانم ملینیگ از وزارت امور خارجه کانادا با تلفن همراه من تماس گرفت و گفت که دولت عراق به دولت کانادا اطلاع داده است که جان مصطفی محمدی و محبوبه همزه ( محمدی ) در خطر جدی است و آنا ن بایستی به کشور امنی بروند.

خانم میلینگ به من گفت نلفن پدرت جواب نمی دهد ما چه کاری برای سالم خارج شدن آنا ن می توانیم بکنیم. به وی گفتم که اگر کانادا کمک کرده بود و خانم ملیینگ گفت ما کمکی نمی توانیم به سمیه بکنیم زیرا وی مهاجر محسوب نمی شود. من گفتم سمیه زیر سن قانونی به عراق رفته بود بنابر این وی همچنان مهاجر کانادا محسوب می شود . من بوی گفتم پدر م و مادرم شهروند کانادا هستند و کانادا مسول حفظ جا ن آنها هست زیرا اگر مدارک مهاجرت سمیه را به رسمیت شناخته بودند الان هم سمیه اینجا بود و هم پد ر و مادرم در خطر در عراق نبودند .

هیچ نظری موجود نیست: