Translate

یکشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۸

وقتی کیهان مکتبی ، خبر جعل می کند

این روزنامه کیهان هم بایستی برنده جایزه دروغ مطبوعات بین المللی بشود.
از کی تا به حال ، وقتی که اسامی بازداشت شدگان اعلام نشده است بنابر این مردم کسی را نمی شناسند مگر اینکه در حوزه کوچکی باشد چگونه این دختران که خوشبختانه در بازداشتکاه ها مورد تجاوز قرار نگرفته اند و گیر ماموران پدر و مادر دار افتاده اند می روند جلوی روزنامه تا اسمشان بر سر زبان بیفتد.
بهتر است بجای حذف صورت مسئله ، این موضوع را که جدی بوده است و سابقه اش حداقل به اسماعیل افتخاری می رسد را بررسی جدی بکنند تا در اینده اتفاق نیفتد.

کیهان: تظاهرات دختران بازداشتی علیه کروبی
کیهان در شماره امروز خود مدعی شد:

بر اساس یک گزارش موثق، جمعی از بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر و خانواده‌های آنها قصد دارند در اعتراض به نامه کروبی و اتهام ناروایی که به آنها زده است، در مقابل خانه مهدی کروبی و یا دادسرای انقلاب تجمع کرده و خواستار محاکمه و مجازات وی شوند.

این عده معتقدند مهدی کروبی با اتهام ناروای خود، حیثیت شخصی و خانوادگی آنها را لکه‌دار کرده و زندگی آینده آنان را به بازی گرفته است. خانواده چند تن از دختران بازداشتی می‌گویند، بعد از نامه کروبی، بسیاری از اقوام و آشنایان و کسانی که از بازداشت دخترانمان باخبر بوده‌اند، به آنها با دیده خاصی نگاه می‌کنند و برخی از آنان در مقابل توضیح ما و فرزندانمان که کروبی فقط یک دروغگوی قدرت طلب و بی‌شخصیت است، می‌گویند: ما به شما و خانواده‌تان اعتماد داریم و حرفتان را می‌پذیریم، ولی برای رفع هرگونه سوءظن باید بی‌اعتباری ادعای کروبی با احضار وی به دادگاه و محاکمه علنی او اثبات شود.

هیچ نظری موجود نیست: