Translate

دوشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۸۸

سفر اعتراضی به نیویورک :احمدی نژاد نماینده مردم ایران نیست

هم میهنان ، دوستان ، ازادی خواهان عزیز

همراه شو عزیز
هم سفر شویم
تا بغض فرو خورده جوانان وطن باشیم

و به جهانیان نشان بدهیم که احمدی نژاد رئیس جمهور مردم ایران نیست . احمدی نژاد منتصب نهاد غیر دموکراتیک " ولایت فقیه " هست .

صدای میلیونها ایرانی باشیم که صدایشان با گلوله دشمنان آزادی و انسانیت خاموش شد و فعالین حقوق مدنی و شهروندی اش در زندان ها ، بطور غیرقانونی برای تثبیت حکومت کودتای" نظامیان لباس شخصی " برای اعتراف به جرم " حق خواهی شان " یعنی "اعتراف به "آزادی و دموکراسی مردم ایران " زیر فشار و شکنجه های روانی و فیزیکی هستند .
به جان و مال و ناموس و آبروی معترضان در بازداشتگاه های رسمی ، تعرض شد ولی بجای پاسخگوئی به اتهامات ، معترضین ، تهدید به زندان و شکنجه شده اند .

پژواک صدای میلیونها ایرانی باشیم که رایشان برای آینده بهتر و مشارکت بیشتر ، بطور سازمان یافته ومهندسی شده ، توسط نهادهای منتصب ولایت فقیه دزدیده شد .

احمدی نژاد قصد دارد روز 24 سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل ، به عنوان نماینده مردم ایران ، از مدیریت جهانی و عدالت بگوید در حالی که میلیونها انسان معترض مسالمت جو ، در ایران حقشا ن ظلم شده است و صدایشان سانسور شده است . کشور به دلیل انحصار طلبی و سو مدیریت در آستانه بحران جدی تر ی قرا ر گرفته است .

گروه ندا برای صلح همراه بادیگر فعالین و نهادهای اجتماعی و سیاسی ایرانی در کانادا مانند شهروند ، سهم نا چیز ی را در هماهنگی و تدارک این سفر اعتراضی به نیویورک به مردم ایران ادا می کند. از تمامی علاقه مندان و صاحبان تجارت ایرانی در خواست می کنیم با حمایت خود ، حضور جدی تر در مبارزه مردم ایران برای آزادی هموطنان ستمدیده و در بند ما ن ، خواهران و برادران و فرزندان و پدران و مادران خود داشته باشیم
پرچم ما ، پرچم 3 رنگ ایران با نام ایران در میان ان هست ولی هر کسی می تواند پرچم مورد علاقه خود ش را داشته باشد.

حرکت : روزسه شنبه 23 سپتامبر 2009
بازگشت : روز 25 سپتامبر
هزینه اتوبوس : 120 دلار

تلفن تماس :
: 9057805947
Info@neda-peace.org

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Sep 23 is Wed.... could you please update the dates?

Thx