Translate

سه‌شنبه، آبان ۱۰، ۱۳۹۰

طرفداری از غارتگران


اقای انواری
با تشکر از شما برای نظرات
تان  ،
در مورد ژورنالیست بودن نظری ندارم ، متاسفانه من یکی از معدود ایرانی هایی هستم که در حوزه سیاست  کانادا ، فعالیت می کنم . تنها  دیکته ننوشته هست ، که  غلط ندارد  .
یک کامیونیتی را با رسانه های ان می توان سنجید ، اگر خوب است و یا بد ، اش رشته خاله هست .
من نه مانند کشیشان و ملایلان ،  درس اخلاق می دهم و نه معلم اخلاق هستم  ولی ، بر سر منافع اقشار شرافتمند و زحمتکش کامیونیتی که در صد بالایی از جامعه ما را تشکیل می دهند ، کوتاه نیامده ام ،  نمی ایم و به کسی هم باج نمی دهم.  از نخست وزیر کانادا تا رئیس پلیس ، ولی در مقابل مردم معمولی ، هیچ ادعایی ندارم .


اما جهت روشن تر شد ن ،
اولا نوشتم  ؛ گفنه میشود آقای خاوری منزلی را به نام دخترش کرده است . بنابر این صحبت ، از مشاور املاک نبوده است . می توانید  برنامه تلویزیونی را ببینید .

هر چند  این کار قانونی هست ولی باتوجه به اینکه ، فریب افکار عمومی و قانون هست ،  عمل غیر اخلاقی  است .
عمدتا کسانی که می خواهند قانون را دور بزنند این کار را انجام میدهند ،


2-
برای وام گرقتن ، خانه ،بسیاری از دوستان مشاور املاک ، از شیوه های غیر قانونی استفاده می کنند ویا مشتریان را به ان توصیه می کنند.
اگر اطلاع ندارید ، هم می توان شاهدان عینی را اورد هم می توان از پلیس برای اینکار ، استفاده کرد ، کدامین را شما ترجیح میدهید

یعنی  اقای خاوری در زمان خریداری ، برای گرفتن برگه تاییدیه وام ، یعنی برای نزدیک به دو میلیون دلارهیچ کار غیر قانونی انجام نداده اند ، و همه کارها بر طبق قوانین پیشرفته و وام ایشان ، تایید شده است .   البته اینها بزودی روشن می شود  ،  .




دوست عزیز ، منشا بسیاری از این پولهای باد اورده  ،  پول خون مردم ایران

است که این جماعت ( وابسته به حاکمیت -چه سیاسی و چه اقتصادی )  که هم از توبره می خورند و هم از اخور ،

،برای شریک کردن برخی از مشاوران املاک ایرانی تباردر این جنایت  استفاده می  کنند
یعنی این جماعت  که با روحانیت حاکم بر ایران ، دستشان در یک کاسه هست و از قبل آنها به ثروت رسیده و می رسند ،  عقلشان نمی رسد

که برای مخفی ماندن رازشان ، بهتر است مشاور املا ک غیر ایرانی استفاده کنند ،
با احترام به دوستان
درستکار و شریف صنف مشاورین املاک در کانادا ،
عملکرد برخی از این افراد ، مغایر با قوانین کانادا و انسانیت هست ، اگر هم تا کنون به گیر قانون نیفتاده اند ، حمایت برخی از صاحبان  این مشاوران املاک هست و اینکه خریدار و یا فروشنده هم بدلیل امضاکردن سندهایی مانند وام بانکی با اطلاعات غیر واقعی که جرم در انتاریو و .
کانادا محسوب می شود ، ترجیح می دهند ،  دنبال این کار را نگیرند.
ا
شما هم پیشنهاد می کنم بجای معلول ، به ریشه   در حوزه مشاور املاک بپردازید و بر اساس معیارهای کانادا ، همه حرفه ای   عمل کنند .

، در ضمن از انجا که این ای میل شما و اقای استیو تبریزی برای عموم بوده است ، را در برنامه تلویزیونی این هفته خود خواهم خواند تا
کامیونیتی ایرانی قضاوت کند

ای میل اقای انواری 

سلام؛
۱- برای انتقال ملک از پدر به دختر احتیاج به استخدام مشاور املاک و پرداخت کمیسیون نیست.
۲- اگر منظور شما کمیسیون هنگام خرید خانه است آنچه  سیستم "‌ام ال اس" نشان میدهد زمان این خرید بیش از چهار سال قبل بوده و در آن موقع خریدار متهم به عمل خلاف نبوده است.
۳- مطابق استدلال شما تمام معاملات غیر اخلاقی‌ هستند چون خریدار آنها ممکن‌است چند سال دیگر متهم به عمل خلاف شود.
۴- کمیسیون معاملات را معمولاً فروشنده پرداخت می‌کند نه خریدار، پس مشاور املاک ایرانی مورد نظر شما پولی‌ از خریدار نگرفته است، مگر اینکه منبع خبری شما که "گفته میشود" ذکر شده سندی در اختیار شما گذاشته باشد.
از شما که خود را "ژورنالیست " نامیده اید دقت بیشتری در انتشار اخبار میرود، متهم کردن افراد طبق این مقدمه سراسر نادرست به نظر من کار صحیحی نیست.
با احترام

 
Kamran Anvari


هیچ نظری موجود نیست: