Translate

دوشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۹۰

ضرب و شتم یک ایرانی تبار توسط پلیس یورک -انتاریو

کوروش ربانی ازاد  روز دوشنبه 30 ژانویه 2012 در ساعت 3:30 بامداد در  ریچموند هیل توسط افسر پلیس متوقف شده است .کوروش می گوید وی بدون دلیل متوقف شده است و مورد ضرب و شتم  چند پلیس قرار گرفته است  باهم به این ویدیو نگاه می کنیم .

لیتک این ویدئو 


کوروش روز شنبه با من تماس گرفت . من با مسول بخش اقلیتهای پلیس یورک تلفن کردم  پیام گذاشتم . شب ساعت:30 10 ای میلزدم  چند دقیقه بعد کارآگاه ریکی تلفن کرد . گفت پیگیر موضوع هستند و راه های شکایت را گفت

امروز هم صبح تلفن کرد گفت راس بیل من مسول پرونده در کمیته بررسی استانداردهای پلیس است ..

به کوروش صحبت کردم .

حالا از نماینده لیبرال ریچموند هیل که دفترشان 1000 متر با محل حادثه فاصله دارد تقاضا می کنم

یک نفر دستگیر شد ه است اگر مجرم بوده چرا کتک خورده است

اگر مجرم نبود ه چرا دستگیر شده

ایا پلیس بر اساس قانون عمل کرده است و یا نژاد پرستانه بوده است ؟

حالا این شخص ایرانی کانادایی هم هست ؟   ما وظیفه اطلاع رسانیر سانه ای خودمان را ا با اینکه هیچ بودجه ای نداریم انجام دادیم حالا شما که سالی 140 هزار دلار حقوق می گیرید

دفتر دارید و چند تا کارمند  که همه بودجه اش از طرف مالیات مردم پرداخته می شود . افراد   داوطلب ها که دارید بینیم چه گلی به سر حوزه انتخابیه خودتان می زنید .


هیچ نظری موجود نیست: