Translate

چهارشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۹۰




برنامه این هفته راه حل – یکشنبه 26 فوریه 2012-02-28
1-
تسلیت کشته شدن 3 نفر در تصادف قطاردر برلینگتون انتاریو

2-
اسکار –  جدایی نادر از سیمین

به گزارش لس آنجلس تایمز 94% از اعضای ژوری سفید ، 2 % سیاه پوست و 2% امریکای لاتینی هستند از این عده 77% مرد هستند.
به گزارش بنا مدیرکل موسسه سینمایی لینکلن نیویورک جریانی در اسکار مخالف برنده شدن یک ایرانی هست زیرا معتقدند این اسکار باعث تقویت موقعیت رژیم ایران می شود
من فکر میکنم از انجا که بیشتر هنرمندان طرفداران دمکرات ها هستند و ضد جنگ این اسکار نبرد هنری جنگ و صلح است .   
در میان این همه خبر بد ( برخی درست و برخی نادرست )  بردن جایزه اسکار خبر خوبی برای ملت ایران خواهد بود

3-



داستان  جدایی نازیلا از فرین
داستان دختر 17 ماهه ایرانی است که مادرش بعداز 1.5 سال انتظار برای دریافت ویزای توریستی و رد ان توسط سفارت کانادا د رتهران به عنوان اینکه متقاضی احتمال بازگشتنش به ایران کم است .
بعد هم اجبار به اسپانسر شیب که 11 ماه طول کشیده است
بادفتر وزیر مهاجرت تماس گرفتم پاسخ دادند که فرم با امضای متقاضی را پر کنم  تا بتوانند جواب مرا قانونا بدهند .
فرم ها را فرستادم ومنتظر جواب هستیم امیدواریم که خبر خوبی بدهند و از همه مهمتر برای بچه های نوزاد اینقدر در سیتسم اداری مشکل پیدا نکنند

با دفتر نماینده ویلودیل که محافظه کار هم هست تماس گرفتیم بعد از تماس ما روز جمعه با علی نادری تماس گرفتندو ملاقاتی داشته اند ..

4-
ملاقات با جیم کرجیانیس – مسول چند ملیتی حزب لیبرال کانادا

با دو نفر از فعالین ایرانی یکی از حزب لیبرال  علی احساسی و دیگری از بنیاد فروردین جمشید باقرزاده    روزجمعه 24 فوریه  ملاقاتی با اقای جیم کرجیانیس  نماینده مجلس فدرال و مسول اقلیتهای حزب لیبرال داشتیم  .
کرجیانیس که یونانی تبار است سیاستمدار مثبتی هست  که نظرات مستقلی دارد که گاها در حمایت از نظرات حوزه انتخابیه خود (اسکاربورو  ) در برابر رهبران حزب ایستاده است . وی از آن نمایندگانی است که اگر مستقل هم شرکت کند برنده خواهد شد . به عنوان مثال حمایت وی از تامیل های سری لانکا مثال زدنی است . یا در جریان قتل زهرا کاظمی در زندان اوین ، از انجا که سفارت ایران ازصدور ویزا برای پاسپورت کانادایی وی خودداری کرده بود با پاسپورت یونانی خود به ایران سفر کرد.

با کرجیانیس د ر مورد  عدم موضع  گیری  حزب لیبرال  در تحریم ها و نیز محمود  خاوری  پرسیدیم . به کرجیانیس گفتیم به عنوان یک صدا از کامیونیتی ایرانی معتقدیم که  تحریم ها باید مقامات رژیم ایران را هدف قراردهد نه اکثریت مردم ایران را آنگونه که الان توسط کانادا اعمال شده است .   علی احساسی یاد اوری کرد که هنوز بعد از گذشت چند ماه دولت هارپر در مورد خاوری و بیانیه ای که به امضا 1500 ایرانی رسید هیچگونه اظهار نظری نکرده است . احساسی در ادامه گفت که سکوت لیبرال ها به هارپر چراغ سبز خواهد داد که اهداف خود را که موردتایید بسیاری از کانادایی ها منجمله لیبرال ها نیست را دنبال کند .
قرار شد  ما  عده ای از ایرانی ها با نظرات مختلف از جریانات مختلف  را در یک نشست عمومی جمع کرده تا نظرات آنها شنیده شود . کرجیانس گفت من  بعد از آن جلسه با باب ری در این مورد گفتگو خواهم کردتا درمورد صدور قطعنامه ای در حزب تلاش کنم. 
د رپایان به کرجیانیس توضیح دادم که نه حزب لیبرال و نه حتی دولت کانادا می تواند مانع از یک جنگ در خاورمیانه شود . ولی دولت کانادا می تواند مانند گذشته در ایجاد صلح در خاورمیانه کوشش کند. 


 5 – نگاهی به دادگاه متهمان اختلاس بزرگ و حضور خاوری در کانادا به اتهام رشوه خواری 3 میلیون دلاری

عکس خاوری در با چفیه

6- بیانیه در حمایت از مردم ایران بر علیه تحریم ها علیه مردم و نه علیه مقامات حکومت

اهنگ سرزمین من

اگر با اصول این بیانیه موافقید آنرا امضا کرده و به دوستان خود نیز توصیه کنید
با تشکر – سعید

7 _ اهنگ
NO more trouble ,NO To War 

جنگ طلبان در کانادا -اسرائیل و ایران 





هیچ نظری موجود نیست: