Translate

جمعه، بهمن ۰۶، ۱۳۹۱

کنگره رهبری حزب لیبرال انتاریو




کنگره رهبری حزب لیبرال انتاریو –ژانویه 2013- میپل گاردن- تورنتو
نمایندگان  حوزه های مختلف لیبرال ها برای ثبت نام از ساعت 9 صبح روز جمعه در محل سالن هاکی سابق میپل گاردن می ایند .
دم در سالن تعدادی از صنعت اسب دوانی انتاریو پلاکاردهایی دارند که دران نوشته شده است اگر پیست های مسابقه اسب سواری در دوماه اینده بسته شود 55 هزار شغل ازدست خواهد رفت .
مسولین دم در که اسامی را چک می کنند از محل گرفتن کارت رسانه ها خبر نداشتند ما را فرستادند یک دور ساختمان را دراین سرما بزنیم . که البته حسن هایی هم داشت . نیروهای امنیتی با اس یو وی های مشکی رنگشان پشت ساختمان ایستاده اند . جایی که شخصیت ها از ان تردد خواهند کرد.
از ان در که نوشته بود برای رسانه ها و کارکنان وارد شدم گفتند باید برگردم درب جلو طبقه دوم سالن کوکا کولا.داوطلبان گفتند ای میلت کو ؟ گفتم توی کامپیوتر.
گفت برو انجا اسمت را چک کن. رفتیم پیش همان خانم . شناخت گفتم . گشت اسم را پیدا کرد و معذرت خواهی هم کرد.
رفتیم طبقه دوم . صف رسانه ها جدا بود که می خورد به اول صف نمایندگان .
ادم کمی احساس خوبی نمی کنه. یک خانم جوانی احتمال از رنگ و پوست ما لازم دید که باید بگه ته صف کجاست .که کارت رسانه را دید . گذاشتم چند نفری بروند. ما رافرستادند سر یک میزی. خانمی نمی دانست میز رسانه ها کجاست . از یک مسول پرسید ما را فرستادند به گوشه دیگر سالن
خانم جوانی انجا کارت مارا پیدا کرد. گفت ساعت 4 شروع می شه . گفتم می شه عکس انداخت گفت در این قسمت نه .
امدیم پایین و چند تا عکسی هم از معترضین صنعت اسب دوانی انداختیم . چپیدیم توی ماشین. گفتیم یک سری هم به شهرداری تورنتو بزنیم که تکلیف راب فورد را 3 قاضی دادگاه استیناف مشخص می کردند که وی می تواند درخواست تجدید نظر در حکم انفصال شهردار بودنش را بکند یا نه.
وسط راه بودیم ساعت 10:30 که گفتند 3 قاضی درخواست تجدید نظرفورد را تضمین کرده اند .  حال خیلی ها در شهرداری گرفته شد . حالا راب فورد شهردار خواهد ماند تا دادگاه تجدید نظر که چندماهی طول می کشه . 
اخراج شهردا ر به این بی نمکی در تاریخ شهرداری تورنتو بی سابقه بوده است باعث ضربات جدی به اقتصادشهر می شد . از انجایی که جانشین بهتری هم در جناح های مخالف وجود ندارد. 

عکسها : سعید سلطانپور

هیچ نظری موجود نیست: