Translate

یکشنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۱

شیوه غیر اصولی سایت ملی مذهبی در مورد مسایل اخلاقی


بنظر من مسائل جنسی و سکسی تا وقتی که دردادگاه ثابت نشده است باید از خبر سازی جنجالی د رمورد ان خودداری شود بخصوص وقتی  در مورد مخالفان ما و با دشمنان ما هست .   ما با اخوندهای حاکمیت تفاوت اصولی و رفتاری باید داشته باشیم و داریم .

با سلام
انتشار این خبر یک کار غیر اصولی و غیر اخلاقی است که نباید سایت ملی مذهبی انرا با اسم فرد متهم منتشر می کرد . من پیشنهاد می کنم این خبر را حذف کنید .
حسینیان ادم صالحی نیست . از عمله استیداد و ارتجاع است و درحوزه سیاسی است . تا وقتی که در دادگاه انها م وی ثابت نشده است شما نباید اسم وی یا فرد دیگری که متهم است ببرید .
۲- حتما با خود متهم در مورد این خبر تماس بگیرند و نظر وی را هم منتشر کنید اهر چند این دفعه اولی نیست که در بین مقامات اتقاف می افند .
فرهنگ سازی از دشمنان شروع می شود نه دوستان
سعید سلطانپور – روزنامه نگار -کانادا
پاسخ من به برخی از مشوقین انتشار خبر 
با سلام پس لطف کنید بگویید فرق سایت ملی مذهبی با سایت رجا نیوز در این زمینه بخصوص چه هست ؟ این شیوه مجلات و رسانه های زرد است . ۲- این شیو ه ای است که وزارت اطلاعات از مخالفان رژیم بدلیل بافت فرهنگی جامعه در مورد زن به عنوان حق السکوت استفاده می کند . اگر ما می گوییم شیو ه ای که برخی از رسانه ها ی حکومتی انچام می دهند خودمان نباید انرا انجام بدهیم . به عنون مثال سعید امامی می گفت سروش با زنش بد رفتاری داشته است . ما انتقاداتمان به سروش رفتار با زنش نیست زیرا زن سابقش که چیزی مطرح نکرده ست . رسانه ازادی هم نبوده است که به ان بپردازد. انتقاد ما به سروش دوران سرکوب موسوم به انقلاب فرهنگی بود که وی هم چند سال پیش معذرت خواهی کرد . بقیه اش هم باید مانند من و میلیونها ایرانی دیگر در یک دادگاه عادلانه مردمی در یک حکومت ملی پاسخ به مردم بدهد .
۳- اقا مگر شمامنکرات هستید هر کسی هر کاری که در خانه اش می کند به کسی ربطی دارد حالا می خواهد امام باشد یا لنین باشد . اگر خواست مانند حسینی نمایند ه ای که اخلاف در خانواده را درس می داد انوفت باید بهش گفت اقا برو دام بر مرغ دگر نه
۴- براستی ایا اگر کسی زنباره باشد نمی تواند در حوزه اجتماعی – سیاسی و اقتصادی ادم کارامدی برای جامعه باشد . این قدرت تفکیک را بسیار ی از فعالین سیاسی و روشنفکری ما ندارند . در غرب و در سیاست در زندگی خصوصی ادمها دخالت نمی کنند .

هیچ نظری موجود نیست: