Translate

شنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۱

چه کسانی بازنده شدند ؟

انتاریو سالها بعد از سری لانکا - هند - پاکستان و بنگلادش اولین نخست وزیر استان را توسط 2200 عضو حزب لیبرال برگزیده شد . یعنی تا دمکراسی  ریشه ای و فراگیر هنوز فاصله دارد .
این کنگره نیاز به بررسی برای کامیونیتی ایرانی دارد . هر حال کامیونیتی ایتالیایی - اکثریت کابینه دالتو ن مک گینتی که ساندار پائوتولو را جمایت کردند و بحش های بزرگ  مالی -  بازنده اصلی این بازی شدند.   ایا وینه می تواند اختلاف عمیق بین لیبرال ها را تا قبل از انتخابات بعدی کاهش بدهد . .کامیونیتی ایرانی  شانس اورد که با حمایت چشم بسته اش  بازنده تر نشد . برای اون دوستانی که می خواهند بدونند من ریشه ای و در جهت حقوق کامیونیتی عمل می کنم و نه برخوردهای شخصی این مصاحبه را برای تجدید خاطره یاداور می شوم

مصاحبه من با وینه 8 سپتامبر 2011
سعید : آیا شما اگر اکثریت را نیاورید، با ان دی پی ائتلاف خواهید کرد؟

کاتلین وین: ما اکثریت را بدست خواهیم آورد. این برنامه ما است.

سعید: خوب در این صورت، شما در دوره بعدی رهبر حزب خواهید بود، پس قول بدهید پست وزارت به رضا مرید ی بدهید.

کاتلین وین: فعلا باید در انتخابات 6 اکتبر پیروز شویم و به آن فکر کنیم.

سعید: با تشکر مجدد از شما برای وقتتان . آیا پیامی برای کامیونیتی دارید؟

کاتلین وین: با تشکر از شما. من ارتباط بسیار نزدیکی با کامیونیتی ایرانی دارم و امیدوارم که در سالهای آینده هم عمیق تر شود.http://kanoun-e-bayan.blogspot.ca/2011/09/blog-post_8852.html

هیچ نظری موجود نیست: