Translate

یکشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۱

جوان دیگر ی از کامیونیتی ایرانی پرکشید

با خبر شدیم ی توماج شریفی جوان ایرانی فوق لیسانس فضا هوا  ،  در  سالمرگ مرگ برادرش  میثم در تورنتو خودکشی کرده است .    میثم 24 ساله چند سال گذشته با یک گلوله در حالی که در بیرون دیسکو مشغول جدا کردن دعوا بوده است کشته شد . توماج لیسانس خود را از دانشگاه رایرسون و فوق لیسانس خود را در دانشگاه تورنتو انجام داده بود.
 جوان در صندوق عقب ماشین خوابیده بود و با گاز باربی کیو خودکشی کرده است . این حادثه 5 شنبه اتفاق افتاده است و در بیمارستان مرگ وی اعلام می شود.  این دومین فرزند خانواده بود که  درجوانی جوانمرگ می شوند . دوست وی می گوید که چندین بار به وی گفته بود ولی فکر می کرده شوخی می کنند .   
وی در اخرین دیدار با دوستش ( ر) گفته بود که اگر تا فردا ساعت 12 از من خبر ی نشد به 911 خبر بده .
تشیع جنازه فردا در مسجد  مهدی بر گزار می شود .  
این ضایعه را به خانواده توماج و میثم -خانم ویدا و همسرشان  اقا شهرام که دو عزیز جوانشان را  از دست داده اند تسلیت می گویم .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من از آشنایان نزدیک توماج هستم و هرگونه خودکشی رو تکذیب میکنم

ناشناس گفت...

خانم لیدا نه ویدا
خودکشی توماج معنا ومفهوم زیادی دارد
مه مسی جز چدرومادرش از ان خبر ندارد
البته آرزو میکنم خود کشی توماج عزیزمان کذب باشد