Translate

جمعه، فروردین ۱۶، ۱۳۹۲

تلاش خط وابستگی و ضد ارادی کامیونیتی ایران درتورنتو

برنامه امشب کنگره  ایرانیان کانادا منا به یاد گروهها ی چریکی در ایران و سراسر دنیا می اندازد برای اینکه به دولت ثابت کنند وجود دارند  عملیاتی عکس العملی انجام می دادند که نتیجه ان در ایران و دنیا مشخص است .
 1-  برگزاری در یک هتل گران قیمت  مانند رویال یورک در حالیکه حداقل 20 % کامیونیتی ایرانی با دستمزد 10 دلاری در ساعت امکان شرکت در این مراسم را ندارند  ،یک پز به لابی استعمارگران هست که اعضای هیت مدیره  یک سال اخیر کنگره در خدمتگزاری و فروش ارزان کامیونیتی ایرانی اماده هست .

.  2- حمایت گسترده گروه رجوی در حمایت مالی برنامه خیلی معنا دار است در حالیکه دعوای بین رهبر فرقه سکولارهای سبز ( نوری علا ) و فرقه رجوی بر سر اپوزیسیون سازی بالا گرفته است .د این کنگره علی وکیلی از مسولان مالی گروه رجوی و فرخ زندی رییس فرقه سکولارهای سبز با حقوق 130 هزار دلاری دانشگاهی در برگزاری این مراسم باشکوه که در پوسترهایش حتی یک کلمه فارسی هم ندارد، نشان از اتخاد صوری و بدون ریشه دارد .
علی وکیلی بدون اجازه تشکلیلات مجاهدین خلق در پاریس آب نمی خورد . زیرا انها به حد کافی مدرک از وی دارند که باتهام پولشویی و ندادن مالیات به دولت کاناد ا در برخی از معاملات حاشیه ای ، وی را به خاک سیاه بنشانند.
3-
 این برنامه  به ظاهر برای حمایت از بیزنس های موفق ایرانی ، حذف ای میل تمامی اعضای مخالف باند جدید در حالیکه عضو ای سی سی هستند ، زمینه ساز کنترل این نهاد نیمه پای کامیونیتی توسط لابی های وابسته به استعمار هست . حضور افرادی نظیر دیوید موسوی که در اسرائیل درس خواند  ه است و در محافل اسرائیلی حمایت شده است ، حضور علی وکیلی و مجاهدین خلق در این جریان ، احتمال خط وابستگی را در کنگره و حامیان رسانه ای مالی ان را تقویت می مند .

به این دوستان تازه به دوران رسیده که فکر می کنند می توانند سر دولت کانادا راشیره بمالند و خود را نماینده تمامی کامیونیتی ایرانی کانادایی قلمداد کنند باید گفت تحلیل های اقای هارپر در مورد خاورمیانه اشتباه دراورد سفر 12 روزه ای وزیر امور خارجه کانادا به کشورهای خلیج فارس و خاورمیانه ، عجله در بازگشایی یک اتاق در سفارت انگلیس و انتصاب یک زن 30 ساله به عنوان اتاشه کانادا در عراق ، همه نشان از عدم شناخت واقعی مشاوران دولت هارپر دارد . بنابراین فکر می کنم سیاستمداران کانادایی می دانند که نفوذ طیف شما چقدر است و چقدر دربین کامیونیتی ایرانی اعتبار کلامی و سیاسی دارید ؟
به عنوان کسی که 22 سال خاک کوچه های سیاست کانادا را خورده است ( زیرا به عنوان فعال سیاسی اجتماعی و روزنامه گیر اقلیت ) سعی کرده شده است که در جاده های اسفالت سیاست کانادا  مانع بوجود اورده اند ) و 36 سال سیاست ایران ، می گویم  اگر قرار بود تحلیل های این جریانات مشکوک ضد استقلال وازادی واقعی مردم ایران پیش برود وضع کامیونیتی ما بهتر ازاین بود .
سرانجام این نهاد را هم مانند انجمن ایرانیان با سو استفاده سیاسی از بین خواهید برد.  سال 2015 با هم این نوشته را مرور می کنیم .

هیچ نظری موجود نیست: