Translate

دوشنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۹۲

تجزیه طلبان ، حامیان کنگره منتسب به ایرانیان

حضور دکتر امیر خدیر، نماینده جدایی طلب حزب کبکوا ( کبک )  در دو مهمانی اخیر کنگره  د رکناردکتر ضا مریدی نماینده پان ترکیست جدایی طلب حزب لیبرال انتاریو ، همراه با حمایت مجاهدین خلق از رضا مریدی و دکتر خدیر و کنگره ، سوالات زیادی را در مورد اهداف سیاسی ضد ایرانی کنگره ( ای سی سی ) بوجود می اورد . امیدواریم که اعضای کنگره در انتخابات جدیدشان ، این موضوع را در نظر داشته باشند که مجانی اب به اسیاب دشمنان استقلال و ازادی مردم ایران در ظاهر مشروع مبارزه با دیکتاتوری اخوند ها در ایران نریزند. 

در سیاست ائتلاف سیاه چنین نیروهایی که مردم ایران را بدون اراده می دانند و می خواهند در خارج برای انها تصمیم بگیرند ،  چندان عجیب نیست ولی همراهی   با کنگره و شرکت در مهمانی  انها که با بلیط های مجانی به برخی از دانشجویان بوده است ، یک اشتباه سیاسی جدی بود ه است .  تا سالهای قبل از 2005 در تورنتو که چهارشنبه سوری در پارک سانی بروک برگزار می شد هزاران ایرانی از روی اتش می پریدند . تشکیلات مجاهدین به سرکردگی علی وکیلی  از حامیان فعلی  مالی دکتررضا مریدی و کنگره و مهمانی اخیر ان در حالیکه ارم سازمان مجاهدین را در انتهای قطعه تجمعشان که در حدود 300 نفر بیشتر نمی شدند ، قرار می دادند و اش های مجانی که توسط امین تهیه شده بود را به ملت می دادند د رعین حال با فیلم برادری وپخش مستقیم مراسم از تلویزیون مجاهدین مدعی می شدند که همه ان 10 هزار نفر برای مجاهدین و از هواداران  مریم رجوی عامل استعمار هستند . مجاهدین خلق با همین شارلاتان بازی ها توانسته بودند که تعدادی از سیاستمداران کانادایی را که فکر می کردند این مردم هواداران مجاهدین هستند ، حامی خود کنند. 

برادر دکتر امیر خدیر از وابستگان تشکیلات ارتجاعی و بشدت وابسته مجاهدین در باتلاق سیاسی گروه رجوی در قرارگاه اشرف می باشد .
از سوی دیگر گزارشاتی مبنی بر ارتباط رییس کنگره ( ف .ز) با یکی از زنان فالانژتشکیلات مجاهدین ( ش. ت ) در تورنتو می باشد  .
 
 روند جریانات سیاسی کامیونیتی ایرانی در تورنتو  ماهیت  ضد مردمی ، ضد ایرانی  وابسته سردمداران کنگره منتسب به ایرانیان را با پزهای حقوق بشری ، نشان می دهد . د رمهمانی روز جمعه 6 اوریل ، در پوستر منتشر شده یک کلام فارسی نبود . در مراسم هم انگلیسی صحبت شده است . 
شما که در برابر خارجیها در مهمانی خودتان شرمنده اید که فارسی صحبت کنید و نشانی از فرهنگ غنی پارسی را در پوستر و مهمانی خود داشته باشید ، چگونه می توانید در مسایل سیاسی از حقوق و منافع جامعه ایرانی دفاع کنید ؟

ایا وظیفه کنگره و دیگر نهادهای ایرانی حمایت و ارتقا فرهنگ ایرانی و پارسی نیست ؟    ایرانی بودن فقط چلوکباب خوردن نیست . دفاع از فرهنگ ایرانی با سیاست وابستگی سران کنگره منتسب و دروغگویانی که خود را " تنها " نماینده کامیونیتی ایرانی می خوانند در حالیکه به زور می توانند 1000 تا رای جمع کنند.  ، در تناقض است .

جامعه ایرانی جامعه چند صدایی است کنگره ایرانیان کانادا هم یک صدای این کامیونیتی است ، متاسفانه صدای غیر دمکراتیک و طرفدار جریان وابستگی
 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

shoma bayad yek madraki baraye goftehatoon dashte bashin. Reza Mritid darbareye ashraf sohbat karde be onvan yek mozo hoghogh bashari. khodetoonham keh yek moghe tarafdar khadir boodid. hamintori alaki harf zadan yek moghe baese moshkel hoghooghi mishe. az oon mohemtar mostadel boodan harfhatoon ro zir soal mibare.