Translate

پنجشنبه، آذر ۲۱، ۱۳۹۲

سو استفاده جنسی از کارمندان توسط هوادار رضا پهلوی در تورنتو



ازظهر در کلنجار هستم که یک خبر را بگویم یا نه . سالهاست که در مورد مسایل ا خلاقی و روابط جنسی ادمها مانند رابطه کارمند و ریس ، نه خبر می دهم و نه اظهار نظر می کنم. معتقدم مسله ای است بین دو ادم که می تواند برای همه ادمها هم اتفاق بیفتد ولی
از یک چیز نمی توانم چشم پوشی کنم و این اینکه یک ادمی در کانادا از خوش شانسی و کمک فکری دیگری به مال و منالی رسیده باشد، آدمها یی را که ولفری  و یا پناهنده هستند راکمتر ازساعتی 10 دلار قانون انتاریو استخدام کند . اینجای قضیه را هم می شود به خاطر انسانی و فعال اجتماعی بودن  وکمک به هموطن به ضرر کانادا چشم پوشی کرد .
ولی نمی توان پذیرفت چنین آدمی از کارمندان زن که  نیازمند کارهستند و با شرافت ساعات زیادی را کار می کنند تا خرج زندگی خود را بگذرانمند  با شرف هستن   هستند سو استفاده جنسی کند . براستی این ادمهای بدون اخلاق که به کانادا هم رحم نمی کنند ، از کارمندان زن خود سو استفاده جنسی می کنند و انها که حاضر نیستند مجبور به ترک مغازه می شوند .
 در مغازه خود می نویسد اصول من کردارنیک پندار نیک گفتار نیک است در حالیکه با تمامی کارمندان با بی ادبی مانند ارباب و رعیتی برخورد می کند .  
   و از همه تاسف اور تر این است که این شخص از حامیان  مالی سرسخت شهرام همایون و رضا پهلوی  است . ضرب المثل قدیمی است که خدا درو تخته را به هم جور می کند . 
قرار است پلیس یورک امشب این فرد را دستگیر کند .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خوب بود اسم این فرید خبیث را می‌نوشتید تا هموطنان بدانند و از فروشگاهش خرید نکنند تا حداقل پول به رضا پهلوی تحریم طلب ضدّ ایران و ایرانی‌ نرسد.