Translate

شنبه، آذر ۱۶، ۱۳۹۲

عدم حساسیت در مورد ازادی بیان دیگران

یکی از اشنایان رسانه ای نوشتاری  در ختم  به من می گفت وقتی ان جمعیت در ختم  را صاحب تلویزیونی که من در ان 2.5 سال برنامه داشتم دید ، گفتم حتما برنامه ات را قطع می کند .
بهش گفتم هفته پیشش قطع شده بود .
گفت چرا به ان نمایند ه فحش می دی ؟ گفتم کی ؟ می دانستم ندیده وشنیده چون در بین ایرانیها شایعه سریعتر از بی بی سی خبر ش پخش می شه .
 خوشحال بود که برنامه قطع شده .است . البته دوستان دیگر رسانه ای هم فکر نمی کنم ناراحت شده باشند . چون کسی که موضعی نگرفت .

 خدا پدر خامنه ای را بیامرزد اقلا روزنامه نگاران داخل کشور را می تواند بکشد فقط اخراج می کند و یا زندان می کند . این دوستان حتی حاضرنیستند در کانادا کسی از مقام سیاسی سوال بپرسد فقط باید تعریف باشد که ما اهلش نیستیم .
 اگر بودیم که الان درتبعید نبودیم . شکر خدا که روزیمان به این دوستان نیست والا ....
این بندگان خدا نمی دانند که حالا دیگه ان خط قرمزهایی را که رعایت می کردیم دیگر رعایت نمی کنیم

هیچ نظری موجود نیست: