Translate

شنبه، آذر ۲۳، ۱۳۹۲

مراتب قدردانی از جی . جی . کی . جیسون -جان و کستاس




جیسون ( کنی )عزیز - جان ( وستون ) گرامی و کستاس ( منگاکیس ) خوش تیپ
اینجانب سعید سلطانپور از ابواب جمعی ملکه انگلیس الیزابت دوم بدینوسیله مراتب رضایت و سپاسگذاری خودم از ترتیب دادن جلسه با نمایندگان ما در تورنتو اعلام می کنم
ما خیلی خوشحال هستیم که شما انجا بودید ونظرات جامعه ما را جویا شده بودید
اگر از حال جامعه ما خواسته باشید ملالی نبود جز دوری از شما و چند عکس برای ثبت در تاریخ و پزدادن در فیس بوک ، که ان هم روزجمعه با همت شما میسر شد . خواهش دیگر این است ماموران را زیاد کنید  که جامعه ایرانی در صف زیاد نایستند از بس شما مشکلاتشان را دانه به دانه رسیدگی و حل کرده اید . دیگر از امشب  ایرانیان مقیم کانادا می توانند با خیال اسوده بخوابند .

یک خواهش دیگر هم به عنوان شهروند درجه دوم کانادا عارض هستم که به سمع ملوکانه می رسانم .   این دفعه نمایندگان ما را خبر می کنید نامردی نکنید و همه را خبر کنید جای دو سه نفر درا ن جلسه خالی بود .   یکیش همین وکیل محترم جواد حیدری که گویا 3 میلیون دلار ناقابل مردم را هاپولی کرده است و به ایران رفته است را هم دعوت کنید .بنده خدا هم بنظر می اید نتوانسته بود با دفتر شما برای حضور هماهنگی های لازم را داشته باشد. 
 
 جای محمود خاوری هم در جلسه به عنوان نماینده  خالی بود درست است که خاوری رشوه خورده است و پولش شبهه دارد ولی با سرمایه گذاری در کانادا و ایجاد کار برای ما شغل ایجاد کرده است و بدین وسیله هم وفاداری اش به دولت شما را اثبات کرده است و هم شبهه را برطرف کرده است . .

ما عمیقا  متوجه تفاوت بین خودمان و آنها شدیم. تفاوت بین  هزاران ما که توانستیم جانمان را از ایران سالم بیاوریم با آنها که مالشان را که مال مردم ایران بود را  سالم آوردند و می دانیم که ارزش انها برای دولت شیخ استفن و شما به عنوان وزیر ایجاد کارش بیشتر است از ما که حساب بانکیمان صفرهایش اشتباها طرف چپ یک قرار گرفته است .   .

اگر لطف فرموده سناتور مایک دافی را هم همراه تیم محافظه کاران به این جلسه می آوردید انوقت  سیرک تماشایی از سیاستمداران راستگو و دایه دلسوز تر از مادر محافظه کاران برای ما  و نمایندگان انتصابی از سوی محافظه کاران برای ما  بسیار دیدنی و خاطره برانگیز بود.

جیسون عزیز

شما که ختم روزگاری و هنوز با مامانت در مراسم سوگند  وزرات در خانه فرماندار کل می ایی   چقدر نازک دل هستی و نگران حقوق بشر ما ایرانی ها هستی بطور یکه هردفعه ایرانی های اشنا ر را می بینی از  حال و روزگربه ایرانی  cat می پرسی How IS Persian Cat ?
  خدا خیرت بدهد زود به زود با این نمایندگان ما که  انقدر برایشان مال دنیا بی ارزش است که حاضرند با یک عکس 6*4 دسته جمعی هم کل ایران را به کانادایی ها واگذارکنند .، عکس بینداز. 


شركت كنندگان در ميزگرد به ترتيب عبارت بودند از (از راست به چپ):
احمد تبريزي سرپرست بنياد پريا، جو دنيل نماينده پارلمان كانادا از حوزه دان ولي ايست، كاستاس منه گاتيس نماينده پارلمان كانادا از حوزه ريچموندهيل، جيسن كني وزير كار و خدمات اجتماعي كانادا، جان وستن نماينده ونكوور وست ـ سان شاين كوست در پارلمان كانادا و رابط دولت كانادا با كاميونيتي ايراني كانادا، زرين محي الدين، صمد اسدپور عضو هيئت مديره كنگره ايرانيان كانادا، مهرداد صبوحي، منوچهر ميثاقي، مايكل پارسا، فريدون زاهدي، كوين راد، علي وكيلي، دكتر محمد ظهوري، اردشير زارع زاده و دكتر فرخ زندي رئيس هيئت مديره كنگره ايرانيان كانادا ـ عكس از سلام تورنتو 

خانم زرین محی‌الدین

۱ نظر:

Unknown گفت...

با تشکر از روشن کردن اطلاعات در مورد ایرانیان...