Translate

یکشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۷

ادامه خود فریبی جریان رجوی و اعتراف روشنفکرانه به شکست

ادامه خود فریبی و اعتراف روشنفکرانه به شکست

سعید سلطانپور

روزنامه مجاهد ارگان جریان رجوی در سرمقا له ای تحت عنوان ندامت ازجمعه بازار تا کافه های پاریس
صرف از نظر از منطق بی اساسی و تحلیل های بی پایه که سالهاست این جریان را بی محتوا کرده است یک اعتراف روشنفکرانه پاریس نشینی هم از سوی چریکهای سابق محسوب می شود .

ارگان تبلیغاتی جریان رجوی برای اینکه هواداران باقی مانده خود را از توجه به عمق فاجعه سیاسی و بجران سیاسی در درون تشکیلات منحرف کند به حاشیه روی پرداخته است کاری که سالهاست با اتخاذ آن از پاسخ گوئی به سوالات دیگران طفره رفته است .

از جریان رجو ی باید پرسید شما که می گویید رژیم در فاز سرنگونی است چگونه خط اول جبهه بجای اینکه مانند سالهای پس ا زانقلاب که مجاهدین و رجوی مشروعیت سیاسی ومردمی داشت چماقداران وابسته به حزب انحصار طلب و تما میت خواه جمهوری اسلامی به مراکز مجاهدین مانند ستاد علوی و امداد بهار ( خیابان بهار ) و ستاد انزلی و امداد جنوب تهران و رو زنامه فروش های مجاهد در محلات جنوبی حمله می کردند هواداران صادق و جوان آن روز که میلیشا نامگذاری شده بودند بدون اسلحه بر اساس اعتقاد و ایمان به شعار ها و سابقه رهبران اولیه مجاهدین دفاع می کردند و هر روز هم بر تعدا دهوادران و درستی خط سیاسی مجاهدین در مورد انحصار طلبی جناح مخالف که به قدرت رسیده بود افزوده می شد .

چرا در ان دوران و سالهای سیاه دهه 60 معدود اعضا و هوادران مجاهدین بودند که ممکن بود زیر فشارها ی روانی و شکنجه های غیر قابل تحمل و تصور دهه 60 در زندانهای جمهوری اسلامی جسما در هم شکسته شده باشند با رضای خاطر به همکاری با جناح لاجوردی پرداخته باشند و بر علیه سازمان فعالت کنند د رحالیکه پای جان بود چیزی که زمان نشان داده که چقدر برای رجوی عزیز است .
پس چگونه است که دست پروردگان شهر اشرف که بایستی مرام و عقیده ناب رجوی را درک کرده باشند بدون فشار و شکنجه و در حمایت بزرگترین نیروی سیاسی و نظامی دنیا یعنی آمریکا نه تنها در هم می شکنند که به اردوگاه رقیب ( دشمن ) می پیوندند . ؟

اگر ادعای جریان رجوی درست باشد که ازخودشان به عنوان جریان آلترناتیو در ایران یاد برده میشود که البته هیچ منبع موثقی آنار تایید نمی کند . خبر گزاری های رسمی غیر ایرانی هم بر خلاف آن یعنی عدم مشروعیت و مقبولیت داخلی گزارش می دهند . جیغ ها و فحاشی های سایتهای رنگ وو ارنگ جریان رجوی با اسمهای مختلف به این خبر گزاری ها خود موید درستی این گزارش ها می باشد .
http://bayanupload.blogspot.com/




19 April 2008
www.kanoun-e-bayanblogspot.com
www.politicofcanada.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: