Translate

دوشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۷

بی شرمی از نوع اصلاح طلبان خاتمی چی

بی شرمی هم حدی دارد یکی از دللایل عدم موفقیت اصلاح طلبان دولتی این است که دعوایشان با جناح دیگر قدرت است و در عمل چیزی از
گذشته یاد نگرفته اند و نه تنها از سرکوب مخالفان و خشونت بیش از حد در مورد آنان ابراز اشبتاه نمی کنند بلکه با افتخار ازا آن هم یاد می کنند
نمونه زیر را توجه کنید
روايت محمد عطريانفر، قاتل شهيد مطهري به نقطه‌اي از انفعال رسيده بود كه تقاضاي قصاص داشت: «من شنيدم كه آن فرد ضجه مي‌زده و مي‌خواسته است كه زودتر به قصاص عملش برسد و معتقد بوده كه اين تنها راه پاك شدن اوست. حتي من شنيده‌ام كه همسر آقاي مطهري تحت تأثير اين فضاها شبي كه مي‌خواستند قاتل آقاي مطهري را اعدام كنند، متأثر بودند و گفته‌اند كه من به سهم خودم از حقم مي‌گذرم و رضايت مي‌دهم اما مطهري فقط متعلق به من نبوده است».
عطريانفر درباره اعدام‌شدگان مي‌گويد: از حدود 110 نفري كه بازداشت شده بودند، 25 و حداكثر سي نفر بيشتر اعدام نشدند. جالب است كه بدانيد بسياري از آن افراد جذب سيستم شدند و در برخي پست‌ها و مسئوليت‌ها مشغول به كار شدند.

http://www.tabnak.ir/pages/?cid=9802
### فرقان 3 یا 4 تا ترور انجام داد شما که معتقدید شکنجه نشده اعتراف کرده اند پس چرا 30 نفر ازا آنا ن را اعدام کردید . به چه دلیل ؟
خجالت هم چیز خوبی است که در بین اصلاح طلبان بلاتکیلف وجود ندارد

هیچ نظری موجود نیست: