Translate

دوشنبه، تیر ۲۹، ۱۳۸۸

وقتی کردان برای معالجه به خارج می آید دلیل دیگری بر دوگانگی سخنان و عملکرد دولت احمدی



سایت رجانیوز وابسته به احمدی نژاد مطلبی از کردان در مورد خاطرات یا افشاگر ی منتشر کرده است
. کردان وزیر متقلب دولت احمدی گفته است من در خارج برای معالجه هستم. سوال من در این مورد هست

سوالی که از اقای کردان و اقا ی احمدی نژاد دارم در حالی که حق همه هست که برای درمان به بهترین پزشکان متوسل شوند ولی سوال من این است چگونه یک وزیر دولت و مدیر در ایران معالجه نمی کند اگر امکانات خوب نیست که دولت مقصر هست
اگر امکانات داخلی خوب هست چرا به خارج می روند ؟
هزینه های این مداوا که بسیار سنگین تر از هزینه های داخلی هست را چه کسی می پردازد ؟
آیا مردم عادی ایرانی هم که بسیاری از انها مسلمان هستند هم به همین راحتی می توانند برای درمان به خارج بروند ؟
ایا آنها اصلا می توانند ویزا بگیرند ؟
اینجاست که برای دوگانگی ها سوال می شود و سخنان با عمل ها فرق می کند


این تضادی که همیشه در جمهوری اسلامی بوده است مقامات و فامیلهای انها براحتی به خارج تردد می کنند درحالی که اکثر مردم در مضیقه هستند

هیچ نظری موجود نیست: