Translate

چهارشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۳

کفن پوشان شهروند و سلام تورنتو و مشهود ناصری دهن گشاد

شنید ه ها : بعد از اینکه نامه من در روزنامه انگلیسی  شهر ریچموند هیل در مورد اینکه چرا به رضا مریدی رای نمیدهم  منتشر شد ، .  کفن پوشا ن  امت حزب الله  لیبرال در شهروند و سلام تورنتو از طریق مشهود ناصری ( از سه جهانی های سابق و اکثریتی ها ی فعلی ) نامه ای در حمایت از اقای مریدی و کارهای ایشان و بر علیه من در حال جمع کردن هستند .   من اعلام کنم با هیچ کس مسله شخصی نداریم . همه دوستان هم ازادند که ازدانه نظرشان را بیان کنند وبا قلبشان و ندای اصول و حق بروید .
 . من از کسی ناراحت  دلگیر نخواهم شد .  مردم بهترین داورها هستند .  حالا می فهم اینکه اقای تقوی در شب مناظره کاندیداها در ریچموند هیل می خواست سر به تن من نباشه و اگر دوربین نبود بدو بیراه گفته بود . دوم اینکه اقای رضا مریدی امد جایی که  من پشت دوربین فبلم برداری بودم و با من دست داد و احوالپرسی که منهم متقابلا رفتار کردم  ، برای چی بود ؟ 

هیچ نظری موجود نیست: