Translate

دوشنبه، تیر ۰۲، ۱۳۹۳

خبرهایی در مورد حرکت غیر دمکراتیک در کنگره (موسوم ) به ایرانیان کانا دا و تحلیل اهداف سیاسی پشت صحنه



  راهی که می روید به  "داعش ستان  " است  

خبرهایی در مورد حرکت غیر دمکراتیک در کنگره (موسوم )  به ایرانیان کانا دا

شنیده شده است که خانم سارا تخشا ن از انتصابیون  هیت مدیره سابق کنگره استعفا کرد است  و بجای وی اقای رضا بنایی به هیت مدیره انتصا ب و ریاست کنگره ایرانیان منصوب  شده ا ست .
دو هفته پیش زمانی که خبرتعویق  انتخاب  ریس هیت مدیره برای مدت 6 ماه را منتشر کردم ، یک رویه غیر عادی برای ، ادمهایی که سابقه شان نشان داده است که دنبال شهرت و عنوان هستند ، بود.
اگر انتصاب رضا بنایی به ریاست کنگره درست باشد نشان می دهد جریان ضد مردمی ضد ایرانی مجاهدین خلق قصد دارند با کمک پولهای نا مشروع و تکیه به قدرتهای استعماری ضد استقلا ل ایران طرح سال 2013 را که با استعفای نا خواسته  کاوه شهروز در شب انتخابات بدون ذکر دلیل (بعداز یک سال) متوقف شده بود به پیش ببرند . بر اساس خبرها  قرار بوده رضا بنایی با حما یت تشکیلات مجاهدین در تورنتو (گروه رجوی که از سال 65 در عراق در کنا ر صدام حسین قرار داشتند ) ریاست کنگره را به عهده بگیرد و کاوه شهروز سخنگوی کنگره باشد .
حضور کاوه شهروز در رسانه های کانا دایی ( با استفاده از ارتباطا ت لابی طرفدار جنگ اقتصادی علیه ایران و ایرانی ها  در سال 2012 )  و مطرح شدن وی به عنوان  سخنگوی جامعه ایرانی ، در حالیکه سالها از  فعالیت سیاسی اجتماعی در جامعه ایرانی در کاناد ا
دور بوده است ، را  می شود در راستای طرح استعماری و جاه طلبانه و مخرب  ا پوزیسیون سازی  دولت دست راستی هارپر  که به گفته  تحلیل گرا ن کانادایی  سیاست های دولت جنگ طلب ناتینیاهو ( اسراییل ) را دنبال می کند ،  دید .
در همین راستا نامزدی کاوه شهروز در  شهر ریجموند هیل  و حما یت های غیر رسمی رضا مریدی نماینده فارسی زبان جریا ن ضد استقلال ایرا ن و طرفدار گسترش جنگ  اقتصادی علیه ایران ، را باید در ان کادر نگاه کرد .
با انتخاب مجدد  رضا مریدی که در نا اگاهی سیاسی جا معه ایرانی که  نسبت به اهداف واقعی این جریان بی اطلاع است ، فعال شدن کنگره موسوم به ایرانیان با  هیت مدیره جدیدی که  همه خط سیاسی دارند و تقریبا  طرفدار خط سیاسی مشخص که خود را پشت فعالیت حقوق بشری پنهان کرده است ، تجدید گسترش این خط تشدید می شود.
کنگره با 272 ای دهنده ( حاضر و غایب ) از جمعیت 300 هزار نفری ایرانیان کا نادا  در چند سال اخیر محل جنگ قدرت برای افرادی  شده است که اگاها نه و یا نا خواسته  می خواهند به هر قیمتی خود را به مراکز قدرت و رسانه های کا نادا به عنوان سخنگوی جامعه ایرانی در کانادا معرفی کنند .  کسانی که از کنگره برای سکوی پرش خود ا ستفاده می کنند افرادی مانند صمد اسد پور که بدون دانش سیاسی و بدون کارنا مه مشخص اجتماع به  عضویت هیت سیاسی شورای  رضا پهلوی  در می ایند .
هیت مدیره کنگره باید موضع خود را در قبال این حرکات غیر دمکراتیک مشخص کنند .  متاسفانه تنها در کنگره است که می شود چنین غیر دمکراتیک ( هر چند بظاهر قانونی )  بدون اینکه از طرف خود اعضای محدود ا ن نهاد انتخاب شد ، می توان به دروغ سخنگوی جامعه ایرانی شد .  .
براستی چگونه کسا نی که خود مانند استبدادیون در ایران عمل می کنند و از جنس قدرت و استبداد می باشد می توانند صدای مستقل و ملی برای ایرانیهای کا نا دا  باشند . ؟ 
دوستان در این مورد اطلاع رسانی شفاف کنید . اگر نکنید ما اینکار را خواهیم کرد . دودش به چشم همه خواهد رفت ولی مسولیت سیاسی ان به عهده شما خواهد بود ؟  


23 ژوئن 2014

هیچ نظری موجود نیست: