Translate

پنجشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۳

تشکر از طرفداران اقای مریدی، نماینده لیبرال برای تایید حرفهای ما

خوشبختانه تعدادی از ایرانیان طرفدار اقای رضا مریدی نماینده لیبرال ریچموندهیل نامه ای درپاسخ به نامه منتشرشده من در مجله انگلیسی زبان ریچموند هیل مبنی بر اینکه چرا به  نماینده لیبرال در این دوره رای نمی دهم ، پاسخی نوشته اند .  این پاسخ از چند منطر مثبت است 1- اینکه بالاخره این گروه یاد گرفتند که نماینده مجلسد بجای اتهام زدن ، باید پاسخگو باشد .  اگر این گروه بویژه دو نشریه سلام تورنتو و شهروند ، بجای سانسور نظرات منتقدان و دگر اندیشان ، به این نظرات جای کوچکی داده بودند این مباحث به سطح جامعه اصلی نمی رسد که باعث دستپاچگی این دوستا ن شود .  امضای مشترک سلام تورنتو وشهروند ( کارد و پنیر بودن )  که هردو منافع اقتصادی از قبل نماینده ریچموند هیل دارند ، نشان از درستی حرکت ما داشته است که بالاخره بر اثر فشارهای بیرونی مجبور به پاسخگویی شده ایند 

2-  در یک بخش نامه امضا   کنندگان می نویسند که 
در حقیقت بیشتر ایرانی کانادایی ها  تماما از اقای مرید ی حمایت می کنند
In fact, most Iranian-Canadians fully support Mr. Moridi
 من تشکر می کنم از این دوستان ، تمام نکته ای که ما تاکنون می گفتیم و این دوستان انکار می کردند همین بود که اقای مریدی نماینده کل جامعه ایرانی در ریچموند هیل - در انتاریوو در کانادا نمی باشد .  

3-با توجه به اسم و سمت گیری سیاسی امضا کنندگان ، اکثر انها طرفدار جنگ اقتصادی علیه ایران - تشدید تحریم ها - طیف ضد ازادی و استقلال سلطنت می باشند که حرف ما را که رضا مریدی نماینده طیف وابستگی و ضد استقلال ایران هست ر ا تایید می کند .  دو صد گفته چون نیم کردار نیست 

4-از اقای مریدی تقاضا می کنم یک کپی از این نامه دوستان منتشر شده در لیبرال این جمعه 6 ژوین را همیشه همراه خود داشته باشند که مانند گذشته این ادعای دروغ را که ایشان نماینده همه ایرانیان هستند و در برابر صدای امریکا و یا رسانه های دیگر و یا میتینگ های سیاسی قاطعانه از طرف ایرانیها ی کانادا نظر میدادند ، تکرار نکنند . 

5- اقای مریدی در حقیقت یک بلو لیبرال ( یعنی لیبرال دست راستی - محافظه کار ) می باشد  که بسیاری از ایرانی ها ی لیبرال تفاوت انرا در نمی یابند. 
6- چرا این دوستان لیبرال ادعاهایشان با اگهی های فارسی  اقای مریدی در مورد خدمت به جامعه ایرانی متفاوت است .    بنظر می اید دوستان برای بهبود چهره اقای مریدی ،  اگهی های فارسی را فراموش کرده اند . 

Iranian-Canadians seek no special treatment

Richmond Hill letter to the editor

Richmond Hill Liberal
Re: Iranians have questions for MPP, letter by Saeed Soltanpour, May 29.

هیچ نظری موجود نیست: