Translate

شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۹۳

ترودو در دفتر انتخاباتی ا دام وان

جاستین ترودو رهبر حزب لیبرال انتاریو  ساعت 10 صبح روزشنبه 21 جون 2014  به ستاد انتخاباتی ادام وان نامزد اننخاباتی لیبرال ها از منطقه اسپادینا –ترینیتی تورنتو ) در 170 خیابان اسپاداینا امد . در حدود 200 نفر از هواداران لیبرال ها و ساکنین محله در ستاد که جای این همه جمعیت را نداشت بالطبع صدای زباادو گرما ، کار فیلم برداری را سخت می کرد  مصاحبه مطبوعاتی هم سوا لی در مورد قا نون تبعیض  سی 24 ( امکان  اخراج و سلب  شهروندان متولد شده کانادا  )  کردم که شنیدن پاسخ ترودو نیاز به دقت بیشتری داشت . 


 ترودو در سخنان کوتاهی گفت که انتخابات انتاریو و پیروزی لیبرال ها نشان داد که مردم به سمت لیبرال ها تمایل دارند و نه ان دی پی . زیرا نامزد لیبرل ها  هن داکز   توانسته بود با 10 هزار اختلاف نماینده 19 ساله ان دی پی روزاریو مارچزی را شکست بدهد. .  این حوزه بعد از اینکه ی اولیویا چاو بود که چندی پیش برای نامزدی شهرداری تورنتو از این سمت استعفا کرده بود. ، خا لی شد 
ترودو به هارپر به شدت حمله کرد که وی به عمد  روز 30 جون را برای انتخابات میان دورهای انتخاب کرده است زیرا  درصدی  از رای دهندگان بدلیل تعطیلات طولانی  روز کانادا از شهر خارج خواهند شد و این به ضرر لیبرال ها و به نفع محافظه کاران است که به صو.رت سیستماتیک هوادارانش رای می دهند به دقت داشت. 
گروهی از بومیان کانا دا نیز در اعترا ض به لوله نفت خط 9 در برییتیش کلمییا و استخرا ج نفت از شن تجمع اعتراضی کردند . 
ادام وان با این گروه صحبت کردولی جاستین ترودو سعی کرد با این گروه روبرو نشود. 







عکس ها : سعید سلطانپور

هیچ نظری موجود نیست: