Translate

جمعه، اسفند ۲۲، ۱۳۹۳

ایا نشکیلات تورنتوی مجاهدین در وزارت اطلاعات نفوذ کرده اند با وزارت اطلاعات در تشکیلات مجاهدین ( تورنتو ) لطفا اطلاع رسانی کنید


خانم مینا فدوی در جریان تصرف غیر اخلاقی و سیاسی مچاهدین در چهارشنبه سوری ریچموند هیل در مکاتباتشان از عنوان بنگاه معاملات ملکی تاپ چویس ریلتور استفاده کرده اند . من دو بار در ای میل خواستار روشن شدن در این موضوع شدم که تا کنون جوابی دریافت نشده است .
 
اینکه خانم فدوی چه تفکر سیاسی دارند موضوع ما نیست سوال ما این است چگونه خانم  مینا فدوی  با اقای علی وکیلی از طیف مجاهدین خلق در تورنتو و کانادا ارتباط نزدیک و همکاری دارند و بنابر شینده ها ایشان چند ماه پیش به ایران سفر کرده بودند ؟ د رحالیکه سفر به ایران را حق هر شهروندی می دانم   ایا درست است که ایشان به ایران سفر می کنند  ؟
 آپا می شود  با مجاهدین در ارتباط بود و به ایران سفر کرد ؟
   ایا مجاهدین د رجمهوری اسلامی نفوذ کرده اند یا برعکس ان درست است  و وزرات اطللاعات به تشکیلات مجاهدین نفوذ کرده است ؟                                                                                    
چگونه سفر به ایران برای همه کار بد و مزدوری جمهوری اسلامی است ولی برای  اعضای و هواداران مجاهدین خلق سفر به ایران و عراق و اسراییل هیچ اشکالی ندارد ؟  


خانم کتی فدوی در شرکت لونا اینترنشنال متعلق به اقای علی وکیلی کار می کنند . شرکت لونا اینترنشنال در مقطعی از    حامی مالی مراسم جمع اوری کمک مالی اقای مریدی نماینده لیبرال ریچموندهیل بوده است ؟
لطفا تکلیف خودتان را روشن کنید .  تکلیف جامعه ایرانی در کانادا با   مجاهدین بدلیل حضور در عراق - در سرکوب مردم عراق در کنار صدام حسین در شکنجه و کشتن سربازان ایرانی در جنگ - در سرکوب کردهای عراق در جریان قیام علیه صدام - در  حمایت و همکاری با  باقی ماندگان صدام بعداز اشغال عراق - همکار ی و حمایت همه جانبه سیاسی ازداعش  - همگاری با اسرایل در تروردانشمندان هسته ای ایران - در تهدید به مرگ منتقدان و مخالفان سازمان خشونت طلب و غیر دمکراتیک مجاهدین در کانادا - بدلیل تفرقه در جامعه ایرانی - بدلیل تسلط غیر دمکراتیک در کنگره ایرانیان  در سال 2012 و انجمن سابق ایرانیان در دهه 90 و..... روشن است .


مینا فدوی -ازبنگاه معاملا ت ملکی تاپ چویس


 با سلام اقای پارسا -خانم فرنودی

دومین درخواست درمورد روشن کردن  موضع تاپ چویس ریلتی در مورد همکاری و حمایت از مراسم سیاسی چهارشنبه سوری ریچموندهیل که توسط افراد وابسته به سازمان  مجاهدین  در 7 1 مارچ 2-15برکزار می شود 
ایا موسسه شما از این موضوع اطلاع داشته است ؟ ایا موسسه شما سیاسی هست ؟ زیرا در این 10 سال گذشته که چهارشنبه سوری درتورنتو و مل لست من و ریچموندهیل به صورت فرهنگی برکزار می شده ست شما و یا موسسه متبوعتان حمایت مالی نکرده اید لطفا در این مورد اطلاع رسانی کنید . من قصد انتشار انرادارم و می خواستم نظر دیگر قضیه که شما و موسسه تان می باشد را هم برای جامعه ایرانی داشته باشم 

با تشکر 
سعید سلطانپور
خبرنگار -برنامه راه حل

هیچ نظری موجود نیست: