Translate

یکشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۹۳

بحث و جدل نماینده لیبرال ریچموندهیل و یک معلم اموزش و پرورش در بازار نوروزی

بحث و جدل نماینده لیبرال ریچموندهیل و یک معلم اموزش و پرورش در بازارا نوروزی
خانم مهری - ی از معلمان اموزش و پرورش انتاریو در ساعت 2 بعدازظهر امروز یکشنبه در بازار نوروزی در هتل شرایتون هنگام دیدار اقای مریدی نماینده لیبرال ریچموندهیل از در مورد کمکهای ایشان به جامعه ایرانی سوال می کند . بنا به گفته ها اقای مریدی می گویند من برای ریچموندهیل هستم و نه فقط جامعه ایرانی . مهری خانم در پاسخ میگوید دهها زن ایرانی مسلمان جلسه را تعطیل کردند و برای رای دادن به شما در انتخابات اکتبر 2011 در ریچموندهیل شرکت کردند . پس شما حقوق 200 هزار دلاریتان و وکالتتان را مدیون جامعه ایرانی هستید . بنابه گفته حاضرین بحث بالا می گیرد و خانم مهری تقاضای چلسه پرسش و پاسخ می کند و ااقای مریدی می گویند چون شما زورگو forceful و بی ادب هستید این جلسه ممکن نیست . خانم مهری -ی می گوید در کانادا سوال کردن از یک وزیر و نماینده مجلس چرا بی ادبی است ؟ و این بحث تا 5 دقیقه ادامه پیدا می کند .
بنظر می اید اقای مریدی دیدارشان را زودتر تمام می کنند . و قرار بود ه که در بازار نوروزی در ان طرف خیابان های وی 7 در لا پارک هم شرکت کنند که من برای شنیدن نظرات ایشان سر زدم ولی گویا اقای مریدی این بازدید را لغو کرده بودند .
اگر رسانه های جامعه ایرانی وظیفه و رسالت خود را انجام بدهند بعداز چند سال چنین جر و بحث هایی در سطح بازار اتفاق نمی افتاد . هم حق شهروندان هست که سوال کنند و هم وظیفه نمایندگان هست که پاسخ بدهند . این یک خلا در جامعه ایرانی هست که اثرات منفی در جامعه و پراکندگی ان خواهد داشت

هیچ نظری موجود نیست: