Translate

سه‌شنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۳

چرا شهردار ریچموند هیل -دیو بارو Dave Barrow برای صدور مجوز چهارشنبه سوری ریچموندهیل به مجاهدین اصرار دارد

شهردار ریچموندهیل - دیو بارو در ای میلی به تاریخ 24 نوامبر 2014 به است کمیسیونر شان بیکر می نویسد وی زیر فشار است . ایا نمی شود مجوز چهارشنبه سوری ریچموندهیل ( به مجاهدین -علی وکیلی ) را صادر کرد ؟

 براستی اگر شهرداری قانونی عمل کند . اگر شهردار و کمیسیونر قصد شان سو استفاده سیاسی از شهرداری نیست چرا باید خود را زیر فشار احساس کند ؟ چه کسانی فشار اورده اند ؟  چرا ؟

شهردار دیو بارو و کمیسیونر شان بیکر که از نزدیک با 7 سال کار داوطلبانه فرهنگی بنیاد فرهنگی فروردین که چهارشنبه سوری ریچموند هیل را برگزار می کرده اشنا بودند چرا اینقدر زیر فشار هستند که انرا به طرفداران درگروه خشونت طلب مجاهدین واگذار کنند؟  چه کسیی این فشار  را اورده است ؟
 ایا نماینده لیبرال ریچموندهیل اقای رضا مریدی اطلاعی در این مورد داشته اند ؟ چه زمانی خبر دار شدند که گروه جدیدی قرار است چهارشنبه سوری را  در ریچموندهیل سیاسی کند ؟   ایا ایشان سعی کردند تا میانجیگری کنند و اجازه ندهند که فرصت طلبان و تفرقه افکنان جامعه ایرانی را پراکنده تر کنند ؟  ایا ایشان با بنیاد فرهنگی فروردین تماس گرفتند که ببینند چه اتفاقی در شهر کوچک ریچموند افتاده است ؟

  چقدر خوب بود ایشان در مورد روند حوادث و میزان دخالت خودشان و یا دفترشان و یا افراد وابسته به دفتر نماینده مجلس لیبرال  با گروهی که تا ماه دسامبر هنوز اسمی برای گروه خود نداشته اند ( به روایت مکاتبات شهرداری ) برای جامعه ایرانی اطلاع رسانی کنند و حدس و گمانه زنی ها پایان داده شود .

هیچ نظری موجود نیست: