Translate

سه‌شنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۴

لیبرال ها تکلیف خودشاتن را باگروه خشونت طلب و ضد ایرانی مجاهدین روشن کنند. جامعه ایرانی با انها خیلی وقت است تکلیفش را معلوم کرده است .


جاستین ترودو امسال هم در مهمانی گروه بهاران طیف نزدیک به سازمان ضد ایرانی مجاهدین خلق در Venetian Banquet Hall in Vaughn شرکت کرد .
لیبرال ها در رستوران شیراز خانم یاسمن رتنسی نامزد دان ولی را نیاورده بودند Yasmin Ratansi از حامیان سازمان ضد ایرانی مجاهدین هست .
جاستین تردودو Justin Trudeau هنوز متوجه نشده است که کاوه شهروز Kaveh Sharooz و وینست گاسپارو Vincent Gasparro نامزد ویلودیل که مورد حمایت مجاهدین بودند بشدت از سوی جامعه ایرانی طردشدند و به همین دلیل بازنده شدند . چرا جاستین ترودو فکر می کند بدون پاسخ دادن به حمایت دو تن از نمایندگان مجلس لیبرال جودی سرجیو Judy Sgro -York , و یاسمین رتنسی از مجاهدین خشونت طلب و انحصار طلب می توانند از دیگر کاندیداهای انها حمایت کرد .
با وجود اقای رضا مریدیReza Moridi در کنار جاستین ترودو و کارنامه ضد ایرانی اقای مریدی در حمایت از خشونت - استبداد سلطنتی و مجاهدین خلق و دولت ناقض حقوق بشر اسرایل امکان حمایت از این افراد بدون روشن شدن موضع حزب لیبرال د رمورد تحریم ها - و مجاهدین اشتباه بزرگ است .
لیبرال ها تکلیف خودشاتن را بگروه خشونت طلب و ضد ایرانی مجاهدین روشن کنند.  جامعه ایرانی با انها خیلی وقت است  تکلیفش را معلوم کرده است . 

هیچ نظری موجود نیست: