Translate

دوشنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۹۳

تشکر از مایکل پارسا برای کمک به یک پناهند ه ایرانی تبار

تشکر از اقای مایکل پارسا Michael Parsa نامزد   حزب محافظه کار از ریچموندهیل  بخاطر وقتش ،تلاش  برای پیگیری کار برای امیر نیکبخت پرونده ایرانی تبار که در استانه اخراج در زندان اداره مهاجرت کانادا  در اعتصاب غذا بسر می برد ،
روز جمعه 27 فوریه  دو هفته پیش ساعت 10صبح به مایکل تلفن کردم گفتم می خواهیم باتفاق اقای محمد سلیمانی شمار ا ببینیم . وی گفت من درتورنتو هستم ویک قرار تجاری دارم ولی الان دور می زنم و ان کار را لغو می کنم
مایکل ساعت 11 صبح ما را در  تیم هورتن خیابان یانگ و 16 ملاقات کرد . 1.5 ساعت با مابود . بدقت گوش داد. یادداشت برداری کرد . گفت می توانم با هاجر همسر امیر صحبت کنم از طریق رابطشان تماس گرفتیم که بیاید با پارسا به دفتر نماینده مجلس در شهر اروا بروند و کار وی را دنبال کنند .  پارسا گفت من اگر لازم باشد تا اتاوا هم به خرج خودم خواهم رفت . گفت  دو تا دختر امیر و هاجر اینجامتولد شده اند  و مایل هستند در کانادابمانند باید این فرصت را به انها داد مخصوصا که 6 سال است اینجا هستند وروی پای خودشان بوده اند . گفت فقط یک خواهش دارم از این خانواده بپرسید ایا چیزی در پرونده هست که من هم باید بدانم زیرا اگر احتمالا نکته ای باشد که بعدا نماینده مجلس از اداره مهاجرت بخواهد و انها بگویند خوب نیست اگر الان بدانم به نماینده هم می گوییم  و همه چیز شفاف خواهد بود .
به مایکل پارسا گفتیم شما برو بکارت برس . ما هم برویم سرکار . عصری هاجر تماس گرفت . گفت که در پرونده شان چیزی نیست ولی قرار شده اگر انها را هم برای اخراج دستگیر نکنند روز دوشنبه و یا 3 شنبه وکیلشان  اجازه ترتیب ملاقات تلفنی یا حضوری با امیر را از قاضی خواهد گرفت .
با پارساتماس گرفتم و داستان را گفتم . قرار شد سه شنبه  هاجر برای رفتن به دفتر نماینده مجلس با ما تماس بگیرد .  تلفن های ایشان قطع شد . از کانالهای مختلف در این مورد تماس پیگیر بودم .
از انجا که دو هفته از تماس می گذرد و اقای پارسا کاری را که یک نماینده سیاسی باید انجام بدهد را انجام داده است . وقت گذاشتن ، شنیدن و تلاش برای حل مسله ادمها که در این مورد یک ایرانی تبار بوده است.
در حاشیه لازم است این را اضافه کنم که همزمان به نمایندگان ایرانی تبار حزب لیبرال هم اطلاع رسانی شد هیچ کدام از اقایان مجید جوهری - علی احساسی و رضا مریدی حتی دریافت پیام را هم اعلام نکردند . بنابراین اگر کاری هم صورت داده اند ما با خبر نشده ایم .
2- خلبان راسخی 3 بار در ماه فوریه برای دفتر نماینده لیبرال ریچموندهیل پیام می گذارد و تقاضای کمک می کند . متاسفانه تا دقایقی پیش که پیگیری کردم هیچ تلفنی از دفتر نماینده لیبرال ریچموندهیل در تقاضای کمک برای یک ایرانی نشده است .
 فعالین اجتماعی و سیاسی و حرفه ای را با کارشان باید سنجید و نه با حرفشان  و با حزبشان . در همه احزاب ار راست تا چپ وجود دارند . 

هیچ نظری موجود نیست: